Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Tilles tråd

Dom heter Vesterlund i efternamn

• Anonym

Är det inte Nicklas Svensson och Therese Westerlund ? nä jag kanske tänkte fel

• Anonym

Therese, det är en sak jag har funderat på; ska ni använda några av de photoshopade bilderna i boken? Många av dem är ju baserade på foton från Aftonbladet och Sundsvalls Tidning, och dom har ju copyright på dem. Bara så att ingen råkar illa ut.. Det vore ju inte kul.

• Anonym

Therese! Jag tänkte på en sak, ni har säkert redan gjort det, men är det nån som filmar begravningscermonin?, jag har aldrg behövt vara på en begravning av ett litet barn, men av andra nära och jag tycker inte att jag kommer ihåg allt för på nått sätt distanserade jag mig då o då under cermonin, antagligen för att jag inte klarade av vissa moment, men iallafall så önskar jag att jag skulle kunna titta på det jag vart me om idagens läge när det gått en ganska lång tid, hoppas du inte tar illa upp, det var bara en tanke.

många styrkekramar till er,håll varandra i handen........

• Anonym

Vet att ni har en jobbig dag framför er..

Ni finns i mina tankar!

Många styrkekramar från oss..

Tille, du underbara lilla ängel,
    du finns i våra hjärtan!

Saknar dig så mycket!!

.....^…...
    ..../..).....
    ...(....)…...
    ...,~’~,…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• Anonym

grattis på namsdagen, bara att dygnet på hotellet var bra

sköt om er

• Anonym

har ni sett att det finns en till familj i Sundsvall som går igenom samma som Tilles familj? En pojke som heter Berat och är född i Jan, han har även han EB.Familjen har en sida här på FL, hon heter Ilknur, hon kan nog även hon behöva en extra omtanke..Hennes tråd heter: har det svårt idag.

• Anonym

Vad kommer det sig att inte alla får chansen att vara med på insamlingar etc. som görs här inne? Trist.

Svar på tråden Tilles tråd