Inlägg från: Kibell |Visa alla inlägg
  • Kibell

Tilles tråd

God natt älskade Tille och god natt till din underbara familj.
    Hoppas Liam fick en bra födelsedag. Det tror jag nu när lille Tille ville vara med. Vilken underbar present.
    Hörde er på radion och då kom tårarna.
    Jag hoppas att ni får en lugn och skön natt och att Tille inte har ont.
    Fjäderlätta pussar på din kind och lätta blås på din panna Tille. En STOR kram till familjen.
    God natt alla ni andra underbara människor här på råden.
    Kram

• Kibell

God natt älskade Tille och god natt till din underbara familj.
    Hoppas Liam fick en bra födelsedag. Det tror jag nu när lille Tille ville vara med. Vilken underbar present.
    Hörde er på radion och då kom tårarna.
    Jag hoppas att ni får en lugn och skön natt och att Tille inte har ont.
    Fjäderlätta pussar på din kind och lätta blås på din panna Tille. En STOR kram till familjen.
    God natt alla ni andra underbara människor här på tråden.
    Kram

• Kibell

God morgon Tille och familjen. Hoppas att natten varit lugn och skön. Du finns ständigt i mina tankar. Vilken underbart fin familj då valde att få komma till. Du är så stark Tille som orkar kämpa mot din sjukdom. Tänk så mycket du har hunnit uträtta i ditt korta liv. Mycket mer än vad andra gör under ett helt liv. Snart får du slippa dina smärtor och leka som andra barn. Det känns så sorgligt att du snart ska lämna oss men ändå en befrielse så du slipper din onda sjukdom. Lille goa Tille, om du är med oss idag önskar jag dig en bra dag utan smärtor. Hoppas att du äter lite mer.
    Therese, Nicklas och Liam, till er sänder jag massor av styrkekramar.
    Kram

• Kibell

God natt Tille och familjen. Sov så gott och hoppas att natten blir lugn och utan smärtor.
    Älskade lille Tille du finns för alltid i mina tankar. Du har så fina föräldrar och syskon. Dom bästa att få.
    Jag är så ledsen att du snart måste vandra vidare. Men du kommer till en plats där du kan leka med andra barn och slippa smärtorna. Jag har tänt ett ljus för dig här bredvid mig.
    Therese, Nicklas och Liam och även Dea ni är så otroliga. Jag beundrar er styrka, att du Therese tar dig än oss här och svara på frågor och uppdaterar oss flera gånger om dagen hur läget är.
    Fjäderlätta pussar på Tilles panna och många styrkekramar till familjen.
    Kram
    ()
    []
    []
    []
    []
    []

• Kibell

God morgon lille Tille och familjen. Hoppas natten varit lugn och skön och att ni får en bra dag allihop.
    Kram

• Kibell

God natt Tille och familjen. Jag önskar er en lugn och skön natt. Hoppas att du lille goa Tille slipper ha ont. Du är en sån stor liten kämpe. Tänker på dig och din familj varje dag.
    Sov så gott. Kanske "ses" vi imorgon igen.
    God natt alla ni andra här med.
    Kram

• Kibell

God morgon Tille och familjen. Hoppas ni haft en lugn och skön natt. Om du är med oss idag Tille önskar jag dig en bra lördag utan att ha för ont och kanske lite mer mat i lilla magen. Älskade lilla kämpe, tänker på dig varje dag och på din fantastiska familj. Till er Therese, Nicklas och Liam önskar jag också en bra lördag.
    Kram

• Kibell

God natt Tille och familjen. Önskar er en lugn och skön natt utan smärtor.
    Sänder dig fjäderlättapusar på din lilla kind Tille och många styrkekramar till er Therese, Nicklas och Liam.
    Kram

• Kibell

God morgon Tille och familjen. Hoppas att natten fått varit lugn och skön. Lille Tille hoppas du inte har allt för ont. Jag önskar er en fin och fridfull söndag. Själv jag ska ha kalas för min lilla dotter som fyller två år.
    Ha nu en bra dag och Tille vännen om du är med oss idag önskar jag att du får lite mat i lilla magen.
    Kram

• Kibell

Tille vännen, det gör så ont i mig att läsa att du blivit så mycket sämre...Änglarna är nog snart på väg för att leda dig rätt...till dom gröna ängarna där du kan springa och leka med andra barn.
    Nu ska jag gå och natta min lilla sessa som har haft kalas, hon fyller två år i morgon.
    Men jag kommer titta in här sen när hon somnat för att se hur du mår. Och så ska jag tända ett ljus för dig tappre kämpande lille Tille.
    Många styrkekramar till er Therese, Nicklas och Liam.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd