Inlägg från: frogaz |Visa alla inlägg
  • frogaz

Tilles tråd

Kollat Tilles minnessida och tårar rinner bara hela tiden av både glädje och sorg... Tille behöver inte lida längre och nu får han springa med alla andra änglar. Hans underbara leende och hans stora blåa ögon kommer för alltid stanna med oss i våra minnen.

Sovgott och dröm vackar, underbara drömmar. Som vanligt kommer jag att kolla in och läsa hur dagen har varit.

Tänker på er och lille Tille. Kramar
    /Arletta med familjen

• frogaz

Kikar in för att säga godnatt till er... och Gud vilka fina bilder du har lagt in på Tille. Man bara försvinner i hans stora blå. Hoppas ni haft det bra idag.

Sov så gott allihop.

Kramisar till alla.

Arletta

• frogaz

Vad roligt att ni hade en härlig dag idag ... det förtjänar ni verkligen. Lille Tille måste ha skrattat med er (jag såg också Ice Age 2 :))

Själv var vi med vår lille prins på babysim - han var så imponerad (inte) att han somanade i vattnet. Undrar om det finns någonstans något annat barn som kan bara somna om det bara känner för det. Men visst var det roligt. Vi får se vad han hittar på nästa vecka.

Imorgon ska ni ha minnestund för Tille. Ni kommer säkert få en fin dag. Så mycket kärlek som ni har ... Tille saknas av många trots att relativt få träffat honom. Tack Therese att du delar med dig. Vet inte själv om jag skulle kunna göra det. Du lärt mig mycket om livet.

Sov gott. Jag ska kolla imorgon kväll och se hur ni haft det. Ni ger mig en sådan styrka.

Kramar till er alla

• frogaz

Oh vad roligt att ni fick en sådan fantastisk dag. Ni är helt underbara. Och 130 personer kan ses som ett bevis på det. Lille Tille kunde inte ha fått bättre föräldrar. Det är tur att FL folket är utspridda runt hela Sverige/världen annars skulle ännu fler komma. Jag tror nog att många var där i sina tankar. Jag vet att jag tänkt på er.

Sov gott nu. Efter en sådan dag måste ni vara helt slut.

Bamsekramar till alla.

• frogaz

Hej på er,
    Hoppas ni får en jättehärlig semester! Sola och bada så mycket ni orkar.
    Kramar till er och Tille. Vi tänker på er

• frogaz

Hej!

Tack för uppdateringen. Kul att läsa att ni kommit fram. Jag vet hur det är att sakna svenskt tangentbord. Min man kommer från Australien och den enda dator som vi har hemma har bara engelskt tangentbord. Men jag blivit ganska duktig på kopiera och klistra alla å, ä och ö. ;)

Ha en bra semester och ta hand om varandra. Tille tittar ju på er han är ju där ni är.

Kramar till er båda

• frogaz

Vilken fin dokumentär om lille Tille! Tack en gång till att ni delar med er. Tille är den likligaste lille ängeln som finns - sådana föräldrar. Var stolta över er själva!
    Tänker ofta på er och Tille.
    Kramar till hela familjen.

/Arletta

• frogaz

Hej Therese,
    Jag förstår att du hade en jobbig dag. Men sådana dagar gör oss bara starkare - även om man just när allt händer inte vill tro det. Du ändå visar en styrka som få kan hitta inom sig. Du är min förebild. Tänker dagligen på er och Tille. Många kramar till er alla. Vi finns har för er...
    Sov gott

• frogaz

Nu har jag läst de senaste inläggen och uppdaterat mig. Jag har börjat jobba lite och då drar tiden bara iväg. Det känns skönt att läsa att ni försöker leva ert liv så gott det går och umgås med närmaste. Även om vissa dagar känns jobbiga så behövs de också och med tiden blir det bara bättre och bättre. Saknaden kommer alltid att finnas där med så småningom kommer de glada minen allt oftare till ytan och fyller er med ro.

Ta hand om varandra och sov så gott. Tänker dagligen på er och er lille Tille. Ni har gjort mig till en bättre förälder. Tack så mycket för detta.

• frogaz

Hej underbara människor!

Ja, nu har jag äntligen fått tid att sitta framför dator så det var roligt att läsa att ni haft det så bra i Boden. Och bada ... det vill jag också gärna göra men jag får väl vänta några månader tills jag får lov att göra det - fötterna går det dock alltid att stoppa i hinken. Då får jag väl nöja mig med detta än så länge.

Idag fick jag boken om Lille-Tille och som förmodligen många andra kunde jag inte sluta grina då jag läste den. Tack för att ni bestämt er för att dela med er av det som ni har gått igenom. Trots att jag aldrig träffat er lille kämpe står han mig väldigt nära.

Ta hand om varandra och sov så gott. Ni är alltid i mina tankar.

Svar på tråden Tilles tråd