• bbff

Tilles tråd

Hej familjen!
    Hoppas dagen har varit toppen för er allihop och att Liam haft det extra bra på sin födelsedag!
    Själv ska jag jobba hela natten och slutar kl 7 imorgon och då kommer jag va såå trött!
    Då blir det bums i säng för lilla Lotta och...Zzzz...
    Önskar er sköna drömmar och att Tille har det gott på sin sköna fäll.
    Blås lite på Tille-söt från mig imorgon när han vaknar...
    Lotta
  • bbff

God natt hela familjen!
    Sköt om er och hoppas ni får sova gott i natt.
    Kramar i mängder / Lotta

• bbff

Godmorgon familjen!
    Har varit bortrest i helgen men har tänkt på er hela tiden!
    Det var med skräck jag loggade in idag...
    Blir så ledsen när jag läser vad du skriver,Therese! Att han inte ens vill dricka längre
    Men om han inte har ont så är det iallafall bra. Hoppas han snart får leka med de andra änglabarnen, tänk så roligt han ska ha
    Sköt om er och ha det så bra ni kan!
    Ni är väldigt starka och det beundrar jag. Men nu kan ni alla behöva lite ro och vila...
    Miljoner tankar och kramar!!!
    Lotta

• bbff

De varmaste tankar till er!
    Ni finns i mitt hjärta - alltid...

• bbff

Hej Tille-söt!
    Tänk, en tandsebissing till!!! Min son är 9 månader och han har inte en enda...
    Hoppas dagen har varit okej. Är det idag syster yster Dea kommer?
    Längtar du efter syrran,va?!
    Ikväll ska jag skriva något vackert till dig, Tille.
    Puss så länge

• bbff

Hej igen Tille-söt!
    Har inte "hälsat" på dig idag för min lille gosse har varit sjuk idag. Men bättre sent än aldrig... Hoppas du sover gott i din säng nu och drömmer vackra drömmar.
    Lovade dig vackra ord för några dagar sen men de har inte kommit till mig ännu men snart,älskade barn, snart. Du förtjänar de vackraste orden...

Säger som många andra här: vart du än vaknar imorgon Tille-söt så träffas vi där, för i mitt hjärta finns du alltid! Jag tycker att Magnus verkar vara en bra kompis och tåget han berättat om verkar vara härligt. Längtar du inte, gullefjun?
    Kanske därför du dröjer dig kvar, för att mysa lite extra innan du ger dig av på äventyr.
    Du samlar kanske styrka genom den kärlek du får, för att helt enkelt orka med allt underbart som väntar...
    Bara du vet Tille-söt...bara du...ingen vet din hemlighet.

Jag ser fram emot den dagen då jag får träffa dig - jag kommer veta att det är du!
    Godnatt godnatt...
    Lotta

• bbff

Hej Tille-söt!
    Ville bara säga Glad påsk till dig och din familj.
    Ha en bra dag i solen!

• bbff

Tille-söt...vad gör du?
    Tänker på dig så mycket!
    Tänk att du har fått en alldeles egen cykel av Magnus! Vilken fin vän han är,va?!
    Kan tro att du är sugen på att prova på allt det där som Magnus berättar om. Det känns härligt att veta hur mycket spännande du har framför dig...hjärtat...har du hoppat på tåget nu...vad du än gör och var du än är så är jag med dig! Vet det, Tille-söt. I mitt hjärta är jag med dig och i tankarna.

Tusen varsamma smekningar sänder jag din väg...

Tusen kärleksfulla tankar och kramar till din härliga familj...

Lotta

• bbff

Älskade Tille-söt!
    Tänk att du tog tåget idag...ja,jag kan tro att alla äventyr lockar!
    Jag hoppas att du har det underbart där du är...
    I mitt hjärta finns du...alltid...när vi ses ska jag tacka dig för allt du gjort för mig och mitt liv. Jag vet att du kommer att förstå!
    Lek nu och ha det riktigt roligt, hjärtat. Du kan väl titta till oss alla ibland?!

Familjen...all min kärlek sänder jag er i denna stund...vi finns här och hur "konstigt" det än låter så vet att ni har vänner här...som skulle göra allt för att hjälpa...glöm inte det!
    Hoppas sömnen blir barmhärtig inatt och att ni vaknar med styrka, trots allt.
    Tusen kramar Lotta

• bbff

Nu har jag också tänt en stjärna...den heter Tille-söt. Vad annars - det har ju varit hans smeknamn från mig i flera veckor nu.
    Hoppas dagen blir fin och att ni får må så bra det är möjligt!
    Kramar till hela familjen!
    / Lotta

Svar på tråden Tilles tråd