Inlägg från: Fiddeli75 |Visa alla inlägg
  • Fiddeli75

Tilles tråd

Längtar och bävar in för TV 4's dokumentär om Tille. Längtar för att jag tycker det är intressant att se men bävar för det för jag vet att jag kommer gråta hejdlöst.
    Kan inte ens titta på bilder av honom utan att tårar rinner...

Sov sött... Jag tittar in imorgon igen!

Kram
    Fia

• Fiddeli75

Hej!

Jag förundras över mig själv... Varje gång jag läser om Tille så rinner tårarna, de vill visst aldrig ta slut. Men, men...

Sjäv så sitter jag inte med Tennisarmbåge, funkar inte så bra ihop med spädbarn... Hmm...och så tänker man på Tille... Ja, man ska inte klaga menar jag.

Hoppas ni får en skön kväll och att kissen inte äter upp hela hakan.

Kram
    Fia

• Fiddeli75

RÄTTELSE!!
    Jag menar förstås att jag sitter MED Tennisarmbåge... Vet inte hur jag tänkte när jag skrev förra inlägget...

Kram
    Fia

• Fiddeli75

Hej Therese!

Ser att du är sugen på en bebis... Förstår dig!! Man blir ju så totalt uppslukad av dem små godingarna!

Behöver du hjälp/vägledning (se på min sida vad jag jobbar med) så kan jag ju kanske dra lite kort eller färgband och berätta vad jag ser?

Jag brukar inte göra så, brukar ha mina klienter framför mig... Därmed inte sagt att det inte fungerar. Jag ställer gärna upp om du vill... Vill så gärna vara till er hjälp.

Kram
    Fia

• Fiddeli75

Hej!

Vilken hurtbulle du är Therese!! Det kan jag tyvärr inte säga om mig själv just nu... trots min TENNISarmbåge

Härligt för Liam att han kan vara ute och cykla i vårsolen! Det gör mina barn med!

Kram på er alla!

• Fiddeli75

Hej och God morgon!

Kerstin som har Kristoffer med EB... Kerstins mamma har vart min klassföreståndare när jag gick i 4:an till 6:an. Världen är allt bra liten!

Hoppas ni får det superskönt i Thailand! Boktips "Samtal med Gud", en annorlunda bok som tar upp existensiella frågor. Finns att köpa billigt på pocket.

Har ni vart i Thailand förut?

Ha det så skönt idag i vårsolen!
    Kram
    Fia

• Fiddeli75

Solen strålar och Tilles blå ögon (himlen) stålar ikapp. Helt underbar dag!!

Kram från Fia

• Fiddeli75

Halloj!

Jag har inte hängt med till 100%... Men jag undrar om det är stor risk för att ni ska få ett till barn med EB? Är det därför ni väljer provrörsbefruktning? *Ursäkta mig alla ni som redan vet*

Vad skulle hända om du blev gravid på "vanligt" sätt? Skulle ni göra fostervattensprov då?

Ja, det var bara lite funderingar som jag har.

Sov sött alla ni och jag skickar kramar till Tille!

Kram
    Fia

• Fiddeli75

Hej och tack för svaret Therese (ang. provrörsbefruktningen och EB)!

Ville bara skicka en liten hälsning och önska er en trevlig resa, kommer bli lite tomt här för jag antar att du inte kommer att uppdatera oss lika ofta från Thailand

Det skulle nog mest bli "Idag på morgonen har vi badat" och "Idag på förmiddagen har vi badat igen" och "Idag efter lunchen har vi badat ännu mer"
    Är inte aaallllssss avundsjuk

Ha det så jättejätte skönt på semestern!

Kram
    Fia

• Fiddeli75

Tille, Tille... Vilka vackra ögon!! Fastnar i dem varje gång jag tittar på dig. Kan liksom inte få nog!

Puss & Kram
    Fia och Molly

• Fiddeli75

Otroligt berörd, lycklig över att få se Tille "live", tacksam för att ni vill dela med er!

Kramar
    Fia

Svar på tråden Tilles tråd