Inlägg från: sirimor |Visa alla inlägg
  • sirimor

Tilles tråd

Hei Tille!
    Har nettopp vært inne i galleriet og sett på dine blå øyne igjen! Blir aldri trett av å drukne i dem, og det slutter aldri å stikke i hjertet når jeg ser på deg. Du har gjort så fantastisk mye godt i de få månedene du var på jorden, og du gjør det fremdeles! Med en liten kjempe som deg er det ikke rart at mamma og pappa ble så sterke.
    Hold øye med dem i Thailand og pass på at de nyter denne tiden de har sammen, bare de to. De kjenner nok at du følger med dem fra stjerna di.
    Sov så godt lille Tillemann
    Nattaklem fra meg

• sirimor

Hei Tille!
    Så herlig det ser ut til at mamma og pappa har det i Thailand! Du våker nok over dem tenker jeg, og passer på dem.

Jeg venter spent på fortsettelsen av eventyret til hemgårn, du er sannelig heldig som har en venn som lar deg bli med på så mye spennende!

Nattinatt Tille-lille, og sov godt

Klem fra meg

• sirimor

Hei Tille!
    I ettermiddag døde min morfar Jeg håper du treffer på ham, han var en knakende god kar. Han ble 92 år og var en del syk den siste tiden, så det var nok godt for ham å få slippe nå. Men det er jo allikevel forferdelig trist for oss som er igjen. Han var alltid så god på å fortelle historier fra "gamle dager", så hvis du møter ham må du få ham til å fortelle noen, du kommer til å få deg mang en god latter.

Store godklemmer til deg Tille og til morfar
    Siri

Svar på tråden Tilles tråd