• A S

Tilles tråd

Tänker på er! Vi pratar om er här hemma varje dag och kan inte förstå hur världen kan vara så grym att barn måste dö. Men så är det nu, och då är det skönt att "höra" er berättelse och all styrka ni förmedlar. Och all kärlek! Tack!
    Tille och hela eran familj är med i min aftonbön varje kväll. Ta väl vara på er!

• A S

Vi, liksom så många andra, tänker på er varje dag. Jag värderar min egen dotters liv högre nu.
    Hoppas du slipper smärtorna Tille!

• A S

Godnatt lille Tille! Hoppas ni får en lugn natt!
    Jag brukar sjunga denna psalm som godnattvisa till min dotter, oc hon somnar så gott till den. Hoppas Tille också kan göra det:

Tryggare kan ingen vara
    än Guds lilla barna skara
    stjärnan ej på himla fästet
    fågeln ej i kända nästet

Herren sina trogna vårdar
    uti Sions helga gårdar
    över dem Han sig förbaramar
    bär dem uppå Faders armar

Ingen sorg och ingen lycka
    kan utur Hans hand dem rycka
    Han vår vän för andra vänner
    sina barns bekymmer känner

• A S

Hoppas ni får en god natt hela familjen! Mindre oro än förra natten!
    Ni vet väl om det vid det här laget, men ni är fantastiska, hela familjen!

Sussa gott!

• A S

Tänk att du ville fira påsk Tille! Vem vet, kanske väntar du på att hinna träffa din syster en sista gång? Men vi får hoppas att du inte behöver ha ont och besvärligt på vägen!

Glad påsk hela familjen!

• A S

Vila i frid Tille-lille!

Styrkekramar till hela familjen!

• A S

Tänker på er jag med!
    Och tackar för att vi får fortsätta ta del av ert liv.

Styrkekramar!

• A S

Läser i din dagbok om filmsnutten och blir alldeles tårögd. Vad härligt att ha som minne!
    Önskar er i familjen en bra dag idag, och att morgondagen ska bli en riktigt fin dag.

• A S

Hoppas ni haft det toppen på hotellet! Ni är verkligen värda allt sånt! Och hörrni, ta det lugnt med att börja jobba. Det hinner ni tids nog!
    Styrkekramar

Svar på tråden Tilles tråd