Tilles tråd
n k ; Gå in på www.tv4.se/mitt
På höger sida ser du "se våra sändningar" Klicka på "nyhetsmorgon mitt" så kommer det upp
n k ; Gå in på www.tv4.se/mitt
På höger sida ser du "se våra sändningar" Klicka på "nyhetsmorgon mitt" så kommer det upp
Godmorgon.
Ja det där har man ju funderat på många gånger, vad händer efter döden? Men i många fall så har det ju visat sig att den bortgångne har "visat" sig hos sina kära.
En farbror jag känner miste sin fru, efter det så tände han alltid ett ljus vid matbordet där hon alltid satt. Efter ett tag så gungade lampan ovanför bordet (det var inget vinddrag eller så för lampan var riktigt stor och tung) Detta hände lite då och då. Så på nåt sätt ville hon väl kanske visa att hon fanns där hos honom.
Så jag tror att någonting händer med själen. Lilla Tille kommer ge er med ett tecken på att ahn finns hos er och älskar er. Han kan inte göra annat när han har så fina och omtänksamma föräldrar.
Kan tänka mig att det känns lite konstigt med stora folksamlingar när man inte är så van just för tillfället att vara ute så mkt.
Hoppas ni får en lugn och skön helg.
Kram madelene
sandrafia; det går på tv 4 kl.21.00
Idag fick min 8 åriga dotter titta på inslaget från TV4 MITT som visades igår. Ganska på en gång när avsnittet började åkte hennes händer upp till ansiktet och ville "gömma" sina tårar. Jag sa till henne att alla som har tittat på detta blir rörda och gråter en skvätt.
Så berättade jag att ev. så kommer det att komma ett till inslag om Tilleman som håller på 1 timme. Hon svarade med gråten i halsen "Då kommer man gråta ihjäl sig"
Skruttan... hon har alltid velat titta in här och tittat på Tille, tyckt synd om honom.
När han fanns kvar med oss så frågade hon varje morgon om han fanns kvar....
Lilla Tille... hoppas du har haft en bra dag.
Hejsan
jag ser att du har satt in nya fina härliga bilder från eran semester. Tänk om man själv kunde få uppleva detta just nu. Själv har jag aldrig varit utomland om man inte räknar med Norge och Danmark =) Men det blir väl min tur med hoppas jag någon gång.
Det känns så skönt att se att ni har roligt där nere. Hur länge blir ni borta?
Tillelille hoppas du har det fint du med
Fortsatt skön semester, nu ska jag upp och vattna mitt lilla land.
Kram på er