Inlägg från: Jannika9905 |Visa alla inlägg
  • Jannika9905

Tilles tråd

Hej kära lille Tille-vännen!!! Hoppas att du haft det riktigt bra idag. Du är väl trött nu efter att ha givit oss solsken och värme här nere hela dagen! Det tackar jag dig för. Himlen har varit lika blå som dina fantastiska ögon! Du leker väl och lever gott nu med dina änglavänner?!! Nu kan du ju äntligen leva livet utan smärta. Tänker på dig varje dag och på din kära familj. Hoppas du vinkade glatt till mamma och pappa när de flög förbi bland molnen! Ha det så gott vännen så hörs vi snart igen......
    Varma bamsekramar till dig där uppe i det blå!!!

Mamma Therese och pappa Nicklas!
    Skönt att ni nu kommit fram och att flygresan gick bra! Ta nu hand om varandra och bara ha det skönt. Finns här när ni kommer hem igen. Ha det gott så hörs vi igen!!! Massor av kramar till er båda och självklart oxå till Liam och Dea som är kvar här hemma!!!

• Jannika9905

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har det riktigt bra nu där borta i Thailand. Att ni rår om varandra riktigt ordentligt och bara ÄR!!! Ni behöver alla nya krafter ni kan få. Tänker som alltid på er och ert bästa. Håller utkik efter nyheter från er varje dag! Massor av kramar till er båda!!!

Älskade lille Tille!
    Må du ha det riktigt bra med alla dina änglavänner. Idag har ni åter givit oss sol och värme här nere. Det tackar vi för!!! Du ser väl till att mamma och pappa har det bra där borta i Thailand och håller ett öga på dina kära syskon? Det vet jag nog att du gör. Här flyger fjärilar omkring hela dagarna och då kan man inte annat göra än att tänka ännu mer på dig. Du goa lilla vän som fattas oss. Tänker alltid på dig, du kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta. Önskar dig allt gott nu däruppe!!! Massor av kramar till dig underbara vännen!

Inte att förglömma världens bästa Tille-syskon Liam och Dea. Självklart finns även ni i tankarna. Ni får ha det så bra ni kan utan lillebror. Han finns alltid med er var ni än är. Tänk på det!!! Massor av kramar även till er!

• Jannika9905

Idag har solen åter lyst över oss och himlen har varit lika blå som dina underbara ögon. Tack älskade Tillevännen!!! Ser alla fjärilar som flyger och tänker på dig. Undrar om det inte är extra många just i år. Tänker på dig varje dag och hoppas du har det bra! Tänker även på din mamma och pappa som saknar dig så, önskar de känner att du är med dom hela tiden!!! Nu önskar jag dig en god natt med söta drömmar. Massor av kramar till dig lilla vännen!

Therese och Nicklas!
    Tänker på er och hoppas ni har det bra, även när alla jobbiga tankar och minnen hinner ifatt er. Det är klart att Tillevännen finns med er överallt. Ta hand om varandra. Kramar till er båda i värmen.

Å så stora kramar till Tilles bästa syskon Liam och Dea förstås!

• Jannika9905

Tack snälla Tillevännen för att du och dina änglavänner strålar med solen även idag. Himlen är lika blå som dina underbara ögon! Du leker väl och har kul nu kan jag tänka.Du kikar väl ner lite då och då på mamsen och papsen och skrattar åt alla deras upptåg där borta i Thailand. Här sitter jag och tänker på dig och din familj som alltid. Bara goda tankar, vet ju att du har det bra nu. När fjärilarna flyger förbi här nere ser jag bara dig!!! Du lilla fjärilspojken! Ha det nu bra så hörs vi snart igen. Massor av gosiga kramar och snusningar från mig.

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har ännu en bra dag i Thailand med mycket äventyr och shoppande. Lev och må bra ni underbara vänner. Ni förtjänar verkligen allt gott!!! Tänker på er och önskar er all lycka. Ha det gott kära vänner och ta hand om varandra! Varma kramar till er båda.

Liam och Dea!
    Önskar er en bra dag med massor av bus och äventyr. Ni är ju världens bästa Tillesyskon. Det vet ni väl? Massor av kramar till er oxå!

• Jannika9905

Hej Therese och Nicklas!
    Låter som en skön och rolig dag ni haft idag! Skulle självklart vilja se Nicklas min under fotmassagen. Hoppas ni mår bra i kropp och själ då efter dagen. Hoppas oxå att middagen blir god och att nya hotellet blir bra. Självklart har ni mitt fulla stöd den 24 maj, det kan ni lita på. Tänker alltid på er så inte missar jag det inte. Förstår att ni behöver allt stöd ni kan få trots att ni är så starka som ni faktiskt är. Ha det nu riktigt gott så tittar jag in imorgon igen. Massor av kramar till er båda.

Tille!
    Du måste ha skrattat riktigt gott åt pappas fotmassage!!!
    Gosiga kramar till dig lille vän!

• Jannika9905

Hej Therese och Nicklas!

Så skönt att höra att ni har det bra. Vad kul med kort, då måste jag hålla utkik.

Såklart att det blir bra den 24:e och vi är ju många här som är med er hela tiden och stöttar er till 100%. Jag kommer vara bänkad vid TV:n både morgon och kväll, så mitt fulla stöd har ni hela dagen och annar oxå såklart!!!

Tille!

Längtar så till den 24:e då jag åter får se dig, fast genom TV:n. Det kommer bli bra och jobbigt på samma gång. Du håller hårt i mitt hjärta och jag hoppas att du aldrig släpper taget för du betyder så mycket. Trots att jag inte lärde känna dig på riktigt så "känner" jag dig ändå genom din öppna kärvänliga familj som släppte in oss alla i erat liv. Tack!!! Ha det bra min lilla vän. Lek o frodas bland dina änglavänner och håll ett vakande öga över din älskade familj. Varma gosiga bamsekramar kommer här till dig, vännen min!

• Jannika9905

Tille-vännen!
    Önskar dig en god natt med söta drömmar om mamsen, pappsen, Liam och Dea. Sov sött på ditt mjuka moln så hörs vi imorgon igen. Massor med gosiga gonattkramar till dig lille vän.

Mammsen och pappsen!
    Önskar er oxå en god natt och fin morgondag! Lev och njut så mycket ni kan och ta vara på varandra. Massor av varma kramar till er båda.

• Jannika9905

Älskade Tillevännen!
    Idag fick jag äntligen boken om och med dig. Den var så efterlängtad. Nu kan jag när som helst se dig igen. De är så fina alla bilderna med dig och alla dina nära och kära. Tänk att du ändå kunde vara så glad fast du hade det så jobbigt. Det är så skönt att se. Nu är du väl ute med mamma och pappa på en massa roliga äventyr om dagarna?!! Ni har det nog riktigt skoj kan jag tro. Tänker på dig varje dag och önskar att du kunde fått stanna med din mamma och pappa här nere hos oss, men jag vet ju att du har det bra nu, lilla vännen. Nu får du ha det så bra tills vi hörs nästa gång. Varma gosiga kramar och snusningar till dig min lilla vän!!!

Therese och Nicklas!

Ta hand om varandra och njut i fulla dag av er semester. Hoppas ni får bra väder under den tid som é kvar för er i Thailand. Tänker på er massor. Stora varma gosiga kramar till er båda!!!

• Jannika9905

Hej kära Tillevännen!
    Idag har jag jobbat hela långa dagen, men alldeles strax ska jag få åka hem och snusa gott på mina små trollungar. Har du haft det bra idag med alla äventyr med mamsen och papsen? Ni hinner allt med massor om dagarna har jag läst i mammas dagbok. Ni måste ha det jätteroligt där borta i Thailand. Du är väl alldeles supertrött när kvällen kommer?!! Ikväll får du iaf sova så gott på ditt mjuka moln däruppe och drömma sött hela natten. Jag tänker på dig och kommer tillbaks imorgon. Sov gott min kära lilla vän. Massor med varma gosiga mysiga kramar kommer det till bara dig!!!

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har det riktigt bra och njuter så mycket ni kan av er tid där borta i paradiset. Följer er varje dag, det vet ni. Ni kommer föralltid finnas med mig i hjärtat och tankarna varje dag. Önskar er nu en godnatt och en lika bra och spännande morgondag. Imorgon kommer jag tillbaks och kollar vad ni har för er då. Massor av varma goa kramar till er båda.

• Jannika9905
    Önskar er alla en god natt och hoppas ni får en fin morgondag! Kommer sitta klistrad framför TV:n på onsdag och följa er. Det kommer nog bli jobbigt, men gör det såklart för er och min egen skull. Skulle ju kännas som ett svek att inte vara med er då. Ni kommer ha mitt fulla stöd både morgon och kväll. Det har ni ju annars oxå. Ha det nu gott kära vänner så kikar jag in imorgon igen. Sov gott och dröm söta drömmar! Massor av kramar till er alla!

Tillevännen!
    Några extra varma och gosmysiga kramar och snusningar till dig. Tänker på dig så gott som alltid. Sov gott däruppe på ditt moln med dina änglavänner och dröm söta drömmar om din familj härnere. Krameligos på dig vännen!!!
Svar på tråden Tilles tråd