Inlägg från: lektant |Visa alla inlägg
  • lektant

Tilles tråd

Jätteskönt att ni tänker på er själva oxå och inte bara era barn. Ni kan behöva åka till Thailand och få rå om er själva. Jag tänker på er och vet att Tille sitter och vakar över er.

Massor av kramar från /mait

• lektant

Jag tänkte fråga hur vanlig är den här sjukdomen?För det är ju konstigt att två stycken på samma ställe får barn med den här sjukdomen. Är den mer vanlig i norrland ?

Grattis på namnsdagen.

En liten skyddsängel finns hos dej.
    Gav dej en öm puss på din kind och
    satte sig bredvid dej.

Den skyddsängeln finns hos dej dag och natt
    så att ingen ska göra dej illa och
    inget hemskt ska hända dej mer.

Den skyddsängel kan vara Lille Tille

• lektant

Va bra att resan gick bra. Hoppas att ni njuter av värmen och varandra. Lycka till.

• lektant

Godnatt Tille sov så gott och ha det bra med dina änglabarn och hoppas att du har det roligt.

• lektant

Ja du Therese jag tror oxå att Tille finns med er, han är kanske en av fjärilarna ni ser eller så sitter blan molnen och vakar över er. Kul att du har tid att skriva så vi får veta hur ni har det. Ni ksa veta att jag tänker på er Massor av kramar./Mait

• lektant

Godnatt Lille fjärilsbarnet Tille hoppas att du har haft en rolig dag tillsammans med andra änglabarn.Godnatt Therese och Niclas och hoppas att ni har det bra Kram/Mait

• lektant

Hoppas att ni har haft det bra idag och tagit vara på varandra och ledigheten. Nu regnar det i Östersund tråkigt. Tänker på er KRAMAR/Mait

Godnatt lille Tille sov så gott på ett av molnen.

• lektant

Hej Tille har du det bra uppe bland molnen. Tänk vad du skrattade när pappa din tog fotmassage. Ha det så bra fjärillspojken.

Till Therese och Niclas vad skönt med en relaxdag ute i solen va bruna ni ska vara.Men det är ni värda efter vad ni har gått igenom. Sköt om er och kram på er. / Mait

• lektant

Det äe ju skönt att vi reagerar olika och själv klart så finns Tille med er annars skulle det var onaturligt. Bilderna på honom är verkligt fina och han ser ut att må gått och det gör han ju nu oxå fast med sina änglakompisar. Hoppas att ni kan njuta av friheten och solen. Jag tänker på er.

Hur går det för Liam då nu när ni är borta, han längtar säckert efter er och kommer han sams med din mor.

Godmorgon Tille. Hoppas att natten har varit skön och att du ät utvilad. Du kan hälsa till änglabarnet Hampus om du ser honom, det är min brors pojkae han levde i 3 dygn bara. Ha det så bra.

Kramar/Mait

• lektant

Hej! Jag läste en sån fin vers i en bok som jag fick och då tänkte jag direkt på er:

JAG ÄR ÄNGELN SOM ÄR FRAMFÖR DEJ,
    BAKOM DEJ OCH RUNT OM DEJ
    ÄR MED DEJ
    FASTÄN DU INTE ALLTID SER MEJ
    JAG ÄR MED DEJ VART ÄN DU GÅR

Den ängeln är Lilli Tille

KRAM/Mait

• lektant

Här snöar det och blåser kallt hade -1,3 imorse, burr. Så ni ska vara glada att ni har fint och varmt.

Godeftermiddag Tille. Du ser väl efter mamma och pappa imorgon när dom ska ut och fiska. Hoppas att du har roligt och att du leker med dina änglakompisar, så när du blir trött kan du lägga dej ner bland molnen och vila. Ha det så bra

Kram/Mait

• lektant

SKYDDSÄNGELN

Du kanske inte kan se
    änglarna omkring Dig
    men Du känner deras närvaro
    när de kärleksfullt
    styr ditt liv.

De bringar hjälp från ovan.
    Och den finns alltid med Dig och
    Du aldrig
    vandrar ensammen

God Natt Tille och dina föräldrar och syskon.
    KRAM/Mait

• lektant

HEJ Tille jag sitter och lyssnar på låten som camilla har skrivit till dej. Den är jättefin, så fin så tårarna rinner. Hoppas att dagen har varit bra och att du sover gott på molnen. SOV GOTT: KRAM/Mait

• lektant

Hej Tille! Hoppas att du har roligt uppe med de andra änglabarnen, ni har lika fint väder som vi. Jag brukar titta på dej i boken mest varje dag och det slår mej att va fint och gulligt barn du var innan du blev en ängel. Ha det bra och sov så gott på molnen. Kram/Mait

• lektant

hej, jag undra om jag har beställt pinsen. jag tror att jag har gjortt det men försäkerhetsskull kan du ju kolla . jag heter Mait Björk. jag skulle vilja ha 6 stycken

• lektant

jag undar oxå om den häe EB sjukdomen drabbar bara pojkar eller kan flickor oxå få den, för det är ju bara pojkar som har fått den nu.

Svar på tråden Tilles tråd