Inlägg från: viktoranton |Visa alla inlägg
  • viktoranton

Tilles tråd

Hej Terese!

vill bara säga att jag tycker ni är så otroligt starka, och vilka fina killar ni har.

Hoppas att Tilleman snart får sommna in och komma upp till änglarna , men han är ju så stark!!!
    Har läst att någon hade hittat någon sida där du hade lite kort och sånt, vart hittar man det?
    Ha de nu så gott den tiden ni nu har kvar med Tille innan han somnar in för alltid.

Tårana slutar aldrig att trilla.

Många kramar till er!

• viktoranton

Hej på er!
    Hoppas att ni han på en promenad i solen?

Är det kort på någon annan sida ,eller är det i bildgalleri????

Ser ni när Tille har ont? Ha så bara dag in bara kan ha!

Många kramar

• viktoranton

Hej igen!

såg nu att det hade kommit några nya kort,Tille är så fin och vilka vackra ÖGON .

• viktoranton

Hej igen!

Man kan inte låta bli att gå in och läsa i din dagbok och alla fina hälsningar,man blir lika rörd varje gång.

Såg i bildgalleri ett kort på en till pojke(Christoffer) har han samma sjukdom? hur många månader är han?

Hoppas att ni får en lugn natt och att Tille snart får somna in!

Kram kram

• viktoranton

Terese! Ja vad ska man skriva i dag? hade hoppas att lileman skulle ha somnat in i natt, men han är så stark,trots ingen mat. Han lever vidare på all denna kärlek han får.
    Hoppas att ni får en bra dag trots allt! Styrke kramar från oss

• viktoranton

GOKVÄLL!
    Hoppas att ni får en bra natt med mycket sömn, det behöver ni så ni får nya krafter.
    Många kramar från oss

• viktoranton

Tittar in igen!
    Ingen mat och inget vatten, han lever då bara på all den KÄRLEK ni ger honom .En fråga, när Tille är vaken ler han något till er, eller har allt det försvunit? Du skrev tidigare att ni skulle försöka att skaffa ett till barn, hur kan man då ta reda på att barnet inte få samma sjukdom? risken att det skulle bli så måste väl vara mycket liten?

Tankarna är hos er hela tiden, manga kramar

• viktoranton

Therers!
    Jag vill bara tacka för svaret, jag beundrar dig som orkar svara på alla dessa frågor! Ta nu väl hand om varandra.Kramar till er

• viktoranton

Hoppas ni fick en härlig stund tillsammans på stan ! Måste vara lite skönt att komma i från en stund och att bara få vara med Liam , hoppas du förstår mig rätt??? Många bamse kramar till lilleman och till er med...

• viktoranton

Björnes.

Vad fint skrivet, tårana bara rinner och rinner.

Svar på tråden Tilles tråd