Tilles tråd
Tänker på er hela tiden, speciellt kämpen Tille..!
Önskar er allt gott!
Många *KRAMAR*
Tänker på er hela tiden, speciellt kämpen Tille..!
Önskar er allt gott!
Många *KRAMAR*
Jag har oxå tänt en stjärna på niomanader.se
Stjärnan heter *Kämpen Tille*
Åh, har oxå precis varit inne o kollat på inslaget på Tv4. Verkligen jätte fint *gråter*
Nu såg man Tilles stora blå blinka, o det gjorde mig ännu mer berörd - att se dessa live o inte bara på kort.
Men jätte fint var det o en otroligt fin låt som spelades..
Finns det någon möjlighet att få tag på den på nått sätt?
Jag önskar er allt gott!
*Många många kramar*
.*.*.*.Tack för att ni finns o berör.*.*.*.
Den 24 maj klockan 21 på TV4 vill jag minnas att den skall sändas. Skall köpa videoband så att jag kan spela in den. Längtar sååå tills den är! Kommer att gråta floder. Det är ju nått helt annat att se lille Tille "live", en mäktig känsla.
Tille, kämparnas kämpe!
Jag tänker på dig natt som dag..
Saknar dig!
Therese, ha det så trevligt ikväll! O ha en underbar o trevlig resa. Detta har ni gjort er mer än välförjänta av. Men det kommer att bli tomt här på Fl utan er. Kommer att sakna dig!
Många kramar från Petra i Fagersta
Såg bilderna från Thailand. Jätte vackra, o ni verkar ju ha det hur lyxigt o bra som helst. Vill oxå åka utomlands på semester o sola o bada..
Njut nu riktigt mycket av er sista vecka i Thailand!
Kramar från mig till er
Ja, som en i gästboken skriver, så får fjärilarna symbolisera Tille. Varje gång jag ser en fjäril tänker jag på Tille, fjärilspojken. Tänk vad mycket han betyder för oss alla, trots att vi inte ens känner han/er. Ni betyder oxå mycket, ni är sånna föräldrar som många vill vara - o nu försöker vara.
TACK för att vi alla får vara en del av ert liv!
Längtar nu tills den 24:e då dokumentären om Tille kommer. Har redan köpt videoband så att jag kan spela in den. Det kommer med all sannolikhet bli mycket gripande o många tårar kommer att fällas den kvällen runt om i hemmen
Tänker på er ständigt!!!
Ni/Tille finns i mitt hjärta föralltid!
Oändligt många kramar till ER! Från Petra, Johan o lilla Liam
*KRAMAR*
*snyft*
Vilken vacker o gripande dokumantär om lilla Tille!! Så söt han är eran son!
Ni är verkligen de bästa föräldrar man kan tänka sig!
Tänker på er jämt o på lilla Tille, som e kämparnas kämpe!
Oändligt många kramar till er från mig.
*STYRKEKRAMAR*
/Petra