• fia4

Tilles tråd

Såg inslaget alldeles nyss.. Blir så himla berörd så fort jag tänker på er och Tille. Det var ett fint jätte fint inslag, Tille har verkligen berört oss alla. Med eller utan egna barn. Känner med er. Skickar tusen kramar till er!

• fia4

Vilka underbara texter du har skrivit Hemgårn..
    Therese o Niklas, njut av Thailand o ha det helt underbart!! Tänker på er o Tille. Han vakar över er..

• fia4

Vilka underbara bilder.. Man blir lite avundsjuk Men jag unnar er allt gott i världen.
    Hört rykten om att det har haglat o snöat i Sundsvall idag.. Lät inte så mysigt. Så passa på o njut!!
    Tänker på er o Tilleman varje dag. Han är med säkerhet en helt underbar liten ängel...
    Ha det!

• fia4

Hej! Och välkomna hem till ett höst liknande Sverige. Ni är helt otroliga som har skrivit från Thailand oxå, så att vi får bli lite avundsjuka.. Fattar inte riktigt att du orkar, Therese...
    På ons får vi se Tille i rörliga bilder och kanske få änu mer inblick (om det är möjligt) i erat liv och hur ni har haft det.
    Tänker på er...
    Kram kram

• fia4

Tille lille, nu har vi fått se dig på tv. Världens sötsaste lilla kille. Dina himmelsblå ögon kantade av jätte fina fransar. Syntes hur mycket du älskar dina underbara föräldrar. Tänker på dig, där uppe i himlen!

Niklas och Therese! Tack, för att ni delar med er av den här delen av erat liv. Vi kan alla lära oss något. Om inte annat så iaf att inget varar för evigt.. Ni är verkligen två underbara och starka människor. Beundrar er..
    Många kramar från lilla mig

• fia4

Hej allihop!
    Ville bara önska en trevlig helg.. Måste passa på att njuta av solen!!
    Therese o Niklas, ha en mysig helg... Tänker på er

• fia4

Vad fint du skrev Camilla!! Blir alldeles tårögd..

Therese, hoppas att ni har haft det bra i Boden. Lycka till med innebandyn!!
    Tack Tille för solen.

• fia4

Hej! Har inte varit in på länge, så jag tänkte bara kolla läget..
    Vad kul för er, Therese. Håller tummarna för att det blir ett litet syskon snart!

Svar på tråden Tilles tråd