Tilles tråd
hipp hipp hurra på din stora dag Liam GRATTIS
många kramar till lille Tille Och till hans underbara föräldrar
hipp hipp hurra på din stora dag Liam GRATTIS
många kramar till lille Tille Och till hans underbara föräldrar
god morrgon Tille och hela hans fina familj
hoppas att badet går bra idag
stryker dig lätt över pannan många kramar till hela familjen
sov så gott Tille och dröm många söta drömmar och jag hoppas att du får sova utan att ha ont inatt, och givetvis önskar jag hela din familj en god natts sömn många
kramar Malin med familj
god morrgon till hela familjen
skönt att ni fått sova gott inatt hoppas att Liam kommer att få ett jätte roligt kalas med många presenter
hoppas att Tille kommer tycka det är skönt att få sig ett bad
mina tankar är hos er många kramar Malin med familj
hej hej Tille hoppas att dagen så här långt har varit bra och att resterande tid av dyngnet blir mycket bättre
ni är i mina tankar många kramar till er
god natt Tille sov så gott och dröm söta drömmar vännen.
god morrgon Tille Och hela din familj hoppaas att du sovit gott utan att haft ont
stryker dig lätt över pannan många kramar till er
skönt att badet är färdigt
hoppas att det var lite skönt iallafall.
många kramar till er
Malin med familj
god morrgon Tille och din fina familj hoppas att natten har varit bra och att du inte har haft ont många kramar till er
vilken liten kämpe du är Tille vännen
tänker på dig och din familj ofta
stora påsk kramar till er allihopa
god natt lille Tille och sov så gott och dröm söta drömmar
många kramar malin med familj
mina tankar går till er idag
nu springer Tille nog runt i gräset uppe bland dom andra små änglarna och kan känna gräset mellan sina små tår och mår helt underbart inga smärtor inga obehag bara frid
vila i frid lille Tille en ängel fattas oss
många kramar till er
Malin med familj
nu har jag tänt en stjärna för lille Tille hoppas att du har har det jätte roligt uppe himmlen och att du springer runt i gräset och leker med alla andra ängla barn där uppe
Therese och Nicklas ta hand om varandra och jag sänder över en massa stora kramar
vilka fina bilder på Tille
hoppas att ni har det så bra som ni kan ha det tänker på er ofta och tänker på Tille ofta jag tror att han är glad och lycklig nu när han inte längre har ont och kan springa runt och busa med alla andra ängla barnen
ta väl hand om er många kramar /malin med familj
hej therese och niklas
hoppas att det blir en fin morgondag och att Tille sänder er styrka att orka med
många kramar till er
många stora kramar skickar jag till er idag
hoppas att cermonin blev fin och att ni har det så bra som ni kan ha det
tänker ofta på er och på underbara lille Tille med sina stora blå ögon som lyser himmlen nästan helt blå idag kram på er
va skönt att cermonin blev fin
ta hand om er många kramar/ Malin med familj
hej hej kikar in och önskar er en god natt
hoppas att ni inte tar vid er av vad vissa dumma människor tror " vi andra" vet ju att pengarna i Tille fonden går till rätt ställe,
önskar er oxå en jätte trevlig resa och njut riktigt mycket det är ni verkligen värda. många kramar till er
hej hej hoppas att ni har det riktigt skönt i värmen många kramar till er.
god natt på dig Tille lille hoppas att din dag har varit fin och alldeles underbar med alla de andra ängla barnen
du finns i mina tankar
välkommna hem hoppas att ni har haft det helt underbart på er resa