Tilles tråd
Hej lille tilleman hoppas du har det bra bland alla dina änglavänner.
Therese stort grattis på namnsdagen hoppas dagen blir fin för er alla.
kramar Bea
Hej lille tilleman hoppas du har det bra bland alla dina änglavänner.
Therese stort grattis på namnsdagen hoppas dagen blir fin för er alla.
kramar Bea
Hej lilla Tillegubben.Hoppas du har ännu en underbar dag tillsammans med dina änglakompisar.
Kram Bea
Hej Therese och Niklas.Har just tittat på inslaget om Tille.tårarna rinner i floder vilken underbar liten kille.Kan inte annat än att känna sig tacksam över att mina barn finns med oss och att dom är friska.Tille har det bra där han finns nu men saknaden är stor den kommer alltid att finnas där.Ha det bra Kramar Bea
Tillegubben ännu en jätterolig dag med alla dina änglakompisar.Du kommer träffa din mamma och pappa tids nog fast kanske inte än.Vi saknar dig oändligt här nere lille fine Tille.Kramar Bea
Hej Tillegubben.Hoppas du har det bra bland dina änglakompisar.Titta ner så kan du nog se alla fina brasor och alla fina fyrverkerier som snart kommer att fyras av.Hoppas du får det roligt,tänker på dig alltid Kramisar Bea
Till mamma och pappa önskar jag en riktigt trevlig kväll Kramar i massor
Tillegubben dagen började idag med regn,kanske du och dina änglakompisar lekte i vattenslangen.Senare under dagen sprickte det upp och blev solsken,tror att du tittade ner med dina underbara blå ögon.Ha det jättekul och mysigt bland dina nya kompisar.Kramar i massor Bea
Tillegubben idag har det varit kanonfint vårväder hoppas du har kikat ner på alla människor som varit ute idag,kanske har du sett en glimt av din mamma och pappa.Snart får du snusa in på något litet mjukt moln så du orkar hitta på en massa bus imorgon .En jättekram till dig lille gubben /Bea
Therese och Niklas hoppas ni har haft en helt underbar dag idag Kramar i massor/ Bea
hej hej ville bara önska er en supertrevlig semester hoppas allt går bra/kramisar Bea
Tillegubben ännu en strålande dag med dina härliga ögon som blickar ner mot oss.Ha en jättego dag med mycket bus och lek/Gosiga kramar Bea
Hej Hej Massor med jättekramar till er Therese och Niklas ha det nu riktigt trevligt.
Tillegubben håll ett öga på mamma och pappa så dom kommer välbehållna hem igen.Hoppas annnars allt är bra där uppe det tror jag säkert att det är.Vet du nu ska jag passa på och gå ut och leka lite med mina barn.Ha det bra vi hörs.Kramisar Bea
Hej Hej
Tillegubben Har inte varit inne här på några dagar,har haft magsjuka men nu är det bättre.Hur har du det själv där uppe ,helt underbart kan jag tänka mig.Fortsätt att busa omkring bland molnen och ha det bra vännen min.kramar Bea
Therese och Niklas många styrkekramar till er,kan tänka mig att det finns stunder som är svåra inte så konstigt när man förlorat sin lilla prins.Ha en fortsatt jätteskön semester det menar jag verkligen.När kommer ni förresten hem igen?kramar i mängder Bea
Tillevännen tänker på dig även idag och alla dagar Kramisar Bea
Hej Hej Hoppas ni har det helt underbart.Kan inte annat än känna sig lite avundsjuk med tanke på att det bara var 4 grader här i morse,men värmen kommer nog här också.Ha det fortsatt jättegott.kram Bea
Tillehjärtat hur har du det där uppe.Busar du runt med alla dina kompisar,äter massor med glass och har skoj.Hoppas att det är så och det tror jag nog.Kramar och pussar i massor Bea
Hej Hej Therese och Niklas önskar er välkomna hem igen.Hoppas resan till Stockholm går bra många styrkekramar till er.Bea
Tillegubben Hoppas du har det bra,verkar som du leker med vattenslangen hoppas du har kul.Har fått boken om dig på posten,otroligt fin bok din mamma gjort om dig.Många pussar och kramar till dig vännen Bea
Hej Hej Vilken otroligt fin dokumentär.Tårarna kom i en strid ström ,så underbart fin han var livet är så orättvist ibland.Kramar i massor till er Therese och Niklas/Bea
Tillegubben Såg dig på tv igår ,du var så underbart fin.Kunde inte hjälpa men tårarna strömmade ner för kinderna länge.Hoppas du har det mysigt där du finns nu.Tänker på dig Pussar och gosekramar /Bea
Tillevännen har inte varit inne här på länge men du ska veta att du finns i mina tankar hela tiden.Sov gott vännen min kramar Bea
Therese och Niklas önskar er en trevlig kväll med allt vad det innebär kramar i massor Bea
Hej Hej Kikar in och önskar er en trevlig kväll.
Tillegubben hoppas du fortsätter att skutta omkring på molnen och ha det skoj.Tänker på dig kramar Bea
Hej Hej Therese, Niklas,Dea och Liam hoppas ni får en jättetrevlig midsommar.Kram Bea
Tillegubben älskade vännen hoppas du får massor med jordgubbar och glass i helgen,många roliga bus och lekar.Tankarna finns hos dig Kramar Bea