Tilles tråd
Hej!
Ville bara säga godnatt.
Jag hoppas er lille tille leker med min ofödda tvilling, medans han väntar på sin storebror.
kram
Hej!
Ville bara säga godnatt.
Jag hoppas er lille tille leker med min ofödda tvilling, medans han väntar på sin storebror.
kram
Hej.
Nu sitter jag här och gråter. Har precis läst Tilles begravnings annons på näter.
Så otroligt vackert Theres.
Hoppas ni får en bra dag idag.
Tusen kramar.
Jättefina annonser idag, tänker på er.
Många kramar.
Hej!!
Hoppas att ni får fint väder imorgon. Skönt att du känner dig fin inför begravningen.
Tänker på er..
Många kramar
Hoppas ni får fint väder idag..
Tänder ett ljus för tille..
Kramar.. Kevin och kristoffer
Till lilla Tille..
Nu har vi tänt ett fint vitt ljus och skickat upp 10 ballonger exakt på klockslaget 13.00.
Många kramar till familjen.
Threse med familj....
Tack för att ni delar med er av era privata bilder.. Känns som om tilles begravning var ljus, lugn och fin.
Jag kan förstå att dea inte ville vara med,skönt att ni har en grav att gå till. vad får tille för sista viloplats..??
Själv miste jag många vänner på estonia för länge sedan nu men det känns aldrig som om man når dem. Minneslund till all ära men om kropparna aldrig hittats då måste ju själarna fortfarande vara vilsna...tror jag iallafall. Så jag tänder ljus på födelsedagarna i stället för på förlisningsdagen. Det känns skönare så..
Sköt om er och kom ihåg att "STÖRST av allt är kärleken"
Sov gott..
kram
Hej!!
Vad skönt att ni haft en sån bra dag med dea... Man behöver sådana och framförallt ni som gått igenom så mycket på sista tiden.
Idag var jag och min son kevin på Nallefabriken i stockholm, det var kul. Kevin fick göra en tiger.. Kevin är 4 år och därför blev jag lite förvånad när han sa " Mamma, han ska heta som den där pojken som kom till änglarna".
Så nu heter han Tiger Faster Tille. Föddes idag, 39 cm, 340g, Kolafärgad med ränder och iklädd en liten pyamas med en grön drake på..
All we need is love, sunshine and peace in our souls...
Kram..
Hej!!
Kikade förbi en liten sväng.. Vilka fina blommor ni har fått..
Skönt för dig och niclas med lite semester...Det kan ni behöva.
Sov gott..
God morgon familjen!!
Hoppas ni få en skön dag, själv ska jag på yoga (första gången). Ville bara skicka en kram.
Skönt om er...