Inlägg från: oliluc |Visa alla inlägg
  • oliluc

Tilles tråd

Jag är int alls förvånad över att TV 4 funderar på att sända över hela landet. Tille ängeln har berört och förändrat fler människor än man kan ana. Men det är inte så konstigt så underbara som ni är du och Nicklas och sen den lilla vackra ängeln med de största och vackraste blå ögon som världen skådat.
    Ha en mysig fredagskväll.
    Massor av Kramar Mitte och barnen

• oliluc

Vill bara önska er en riktigt trevlig valborgsmässoafton. Sköt om er och var rädda om varandra!
    Massor med Kramar Mitte och barnen

• oliluc

Vill önska er allihop en riktigt God Natt. Det känns skönt för ni verkar vara en väldigt harmonisk familj trots det som ni genomlidit. Beundrar er enorma styrka som ni hade när Tille ängeln fanns kvar hos oss och även tiden som är nu. Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva men jag kan inte sätta ord på allt. Men jag är så enormt glad för att vi på det här viset fått lära känna Tille och hela eran underbara familj.
    Ta väl hand om varann!
    Massor med Kramar Mitte och barnen

• oliluc

Lycka till med pokerspelandet!

Tille ängeln, hoppas du har det bra där uppe bland molnen. Du kommer alltid att ha ett eget litet rum i mitt hjärta.

Kram Mitte

• oliluc

God Natt underbara familjen.

• oliluc

Vill bara önska er en riktigt bra dag, hoppas inte förkylningen har tagit ett ordentligt grepp om dig Therese.
    Måste tyvärr hasta iväg till dagmamman och andra nödvändiga göromål.
    Tittar in senare och ser hur ni har det.
    Önskar även alla på FL en riktigt skön dag.
    Kramar Mitte

• oliluc

Tråkigt att saker och ting ska missförstås, det är väl klart att man förstår att pengarna går dit dom ska.
    Det är ju så lätt att ta reda på fakta innan man sprider en sån sak. Undrar hur vissa människor är funtade, förlåt men jag blir så irriterad på skitsnack.

Nog sagt om det.

Vill önska er en riktigt God Natt.

Massor av Kramar till hela familjen, Mitte och barnen

Tille sov så gott bland molnen och stjärnorna!

• oliluc

Vill i vanlig ordning önska er en God Natt!
    Ni finns ständigt i våra tankar.

Sov så Sött Tille ängel!

• oliluc

Vill önska er en riktigt underbart fin dag.
    Hoppas att magen är bra till ikväll så att du kan njuta av god mat.
    Sköt om er och ta väl hand om varann.

Tille ängeln busa och ha riktigt skoj med dina vänner där uppe idag, du finns i mitt hjärta för alltid liksom resten av din familj.

• oliluc

Har inte skrivit på ett tag men är inne och läser varje dag.
    Jag är så glad för eran skull att ni har det bra i Thailand.
    Hoppas resten av tiden blir lika trevlig. Vi tänker på er som alltid.

Tille ängeln, du är så saknad men vi vet att du har det bra där du är nu. Det känns skönt att veta att du inte lider mer.
    Sov så gott älskade lilla vän!

Kramar Mitte och barnen

• oliluc

Hoppas ni haft en riktigt underbar semester men det verkar ju verkligen som ni haft det, ni om några är så väl värda det.
    Jag önskar er allt gott i livet för ni har givit så mycket av er själva som har satt djupa spår i många människors hjärtan.
    Eran familj och ängeln Tille har för evigt lämnat fotspår i våra liv.
    Tack så mycket!
    Kramar Mitte och barnen

• oliluc

Tack för att vi fick se den fina dokumentären om Tille, jag blev otroligt rörd.
    Tack än en gång ni underbara goa människor.
    Kramar Mitte och barnen

Tille lille, jag förstår att du är stolt över dina föräldrar. Sov så sött du vackra ängla barn.

• oliluc

Hej på er underbara goa familj!

Kan inte vara inne och kolla läget så ofta för åskan har tagit mitt modem så jag måste åka bort och låna data av kompisar.
    Hoppas att allt är bra med er. Ni finns som alltid i våra tankar.

Tille ängeln, hoppas att du har roligt med dina kompisar.
    Sov så sött!

Massor av Kramar Mitte och banen

• oliluc

God Morgon Tille ängeln!
    Hoppas du får en underbart rolig dag med dina kompisar där uppe bland molnen.
    Tack för att du ordnat solsken åt oss idag.
    Du kommer alltid att ha en plats i vårat hjärta.
    Puss Puss Mitte och barnen

• oliluc

Hej!

Vad roligt att ni tyckte om fotoboken.
    Jag hopppas verkligen att ni får en fortsatt underbar sommar. Ha det så roligt på semestern.
    Tänker som alltid på er.

Tille ängeln du finns i våra hjärtan.
    Massor av kramar Mitte och barnen

Svar på tråden Tilles tråd