Tilles tråd
Vad härligt med ballonger! Det passar så bra till en så härlig liten kille som Tille.
Vad härligt med ballonger! Det passar så bra till en så härlig liten kille som Tille.
Hej Therese och Nicklas!
Vilket bra sätt att använda pengarna på! Hoppas att provrörsbefruktningen går bra så att Tille snart kan få ett litet syskon. Bättre föräldrar än er kan man nog inte ha.
Roligt att läsa att det blivit mycket pengar till EB-föreningen också, så att forskningen kan gå framåt och förhoppningsvis göra så att det snart kan finnas ett botemedel.
Ha en trevlig Valborg!
Hej på er!
Jag kommer att ha all förståelse för mina båda grabbar när de kommer att sitta som klistrade framför datorn, jag är ju själv fast här varje kväll... Som du Therese, och även någon annan skrev, så har det här blivit en del av mitt liv nu. Jag är så tacksam för att ni låtit oss ta del av ert liv, och er fantastiske lille Tille.
Kramar från Berith med familj
Vill bara önska alla härinne en god natt.
Therese och Nicklas: Ha en riktigt bra semester i Thailand, och se till att vila ut ordentligt, det kan ni verkligen behöva.
Och Tille lille, sov så gott i natt så du kan ge dig ut på nya äventyr imorgon.
Kramar från Berith
Än en gång, ha en riktigt bra semester!
Kramar till er alla, Therese, Nicklas, Liam och Dea, och en snusning till dig Tille.
Therese o Nicklas: Kul att höra att ni kommit fram till Thailand. Hoppas ni får det riktigt skönt och kan ägna er åt bara varandra, det är ni väl värda.
Hemgårn: Dina berättelser är helt fantastiska. Om det blir en bok av dem så vill jag gärna köpa den!
Godnatt, och en snusning till dig Tille!
Hej!
Kul att höra från er, och att ni har det bra i Thailand.
Klart ni saknar Tille, och att det känns mer nu när ni inte har en massa annat omkring er. Det kommer säkert att komma fler sådana dagar, men ni kan i alla fall trösta er med att ni gjort det bästa av era alltför få dagar med Tille.
Tänker på er, kramar från Berith
Hej!
Hoppas ni får det bra de sista dagarna av er resa också, ni verkar ju ha haft det fantastiskt hittills, och det är ni verkligen väl värda!
Många kramar från Berith med familj
Hej Tille!
Tänker fortfarande på dig varje dag, hur skulle jag kunna låta bli? Sov så gott så du kan fortsätta busa med dina änglakompisar imorgon.
Snusningar från Berith
Hoppas resan till Stockholm har gått bra. Och lycka till imorgon! Jag kommer att sitta klistrad framför tv:n på kvällen, vill absolut inte missa att se Tille i "verkligheten".
Kramar från Berith
Tack Therese och Nicklas för att ni så generöst delar med er av ert liv, och för att vi fått se dokumentären om Tille. Vilken fin film det var! Jag grät en del, men log också ibland. Jag har ju sett på fotona vilken söt liten kille Tille är, men att få se hans vackra blå ögon på film... vilken blick!
Kramar från Berith
Tille lille, såg dig på TV igår. Hoppas du har det bra tillsammans med de andra änglabarnen, och att ni hittar på mycket kul och bus. Just nu antar jag att du antingen sover, eller kanske busar med molnen. Det blåser jättemycket här hos oss.
Snusningar från Berith