Inlägg från: Farth Vader |Visa alla inlägg
  • Farth Vader

Tilles tråd

Hoppas Liam fick en kul födelsedag med en massa tårta och annat skoj.

Har tänt flera ljus för Tille nu och hoppas han för sova så gott i natt. Nu fick han vara med på storebrorsans födelsedag i alla fall :o)..kanske att han fick smaka lite grädde?

Hoppas att ni fått fira dagen i lugn och ro. Vi tänker på er hela tiden ska ni veta. Tille kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan - och ni också.

*skickar en kram till hela familjen och en hemlig viskning till Tille*

• Farth Vader

God morgon Tille. Hoppas ni har har haft en lugn natt. Vaknade tidigt i morse...före barnen till och med. Har suttit vid datorn med ett tänt ljus och läst allt nytt här i tråden och tittat på alla fina Tille bilder i photoshop. Vilket litet knyte han är, så väldigt vacker och fin. Mitt hjärta svämmar över när jag tänker på Tillekillen. Vad fantastiskt att vi fått låna ner honom på jorden ett tag. Världens finaste lille Tille....*älskar*.

• Farth Vader

God morgon till älsklingsfamiljen. Skickar all min kärlek till er och hoppas på en fin dag. Vad kul att ha barnkalas! Tille kommer säkert att mysa mitt bland alla barnskratt. Ni ger honom så mycket och även fast hans liv blir kort blir det ett liv fyllt av kärlek.

• Farth Vader

Var precis in och läste i din dagbok Therese. Fint att Tille fick vara med på barnkalaset. Han är så fin *ler*. Ni är fantastiska som orkar dela med er så öppenhjärtligt av ert liv trots att ni båda måste vara ledsna och väldigt trötta. Tänker på Tille hela tiden, på morgonen när jag vaknar, när jag står och gör middag, när jag gått och lagt mej...han fins liksom i hjärtat. Önskar att ett mirakel ska inträffa...men det har det nog redan gjort. Och det miraklet heter Tille. Att det kan finnas så mycket styrka i en så liten kropp. Han ÄR en liten ängel..världens finaste.

" Fem fingrar ska vagga dej,
    ett för månen, ett för solen
    ett för polstjärnan bak molnen

Ett för hopp och ett för tro,
    handens fem fingrar vaggar dej
    till ro"

• Farth Vader

Var just in och läste din dagbok Therese och jag känner så starkt för er alla. Er kärlek till Tille är starkare än livet..och också starkare än döden.
    Era hjärtan måste ju slitas itu gång efter gång...lilla Tille, så fin så fin.

Det var någon här som tyckte att det var konstigt att så många här säger att dom älskar Tille trots att man aldrig träffat honom. Men om en människa fyller ens tankar och hjärta så mycket att det svämmar över....är inte det att älska?

Hoppas att du Therese och Pappa Nicklas orkar ännu en stund. Önskar att jag kunde blåsa lite styrka er väg...men det får bli en kvällsviskning i Tille-mans öra...*sov sött, älskade, älskade barn*

• Farth Vader

Skickar en stor varm kram till hela familjen. I dag finner jag inga ord, ni har det så kämpigt. Vi finns alla här för er med kärlek och öppna famnar.

*snosar lätt på Tilles panna*

• Farth Vader

Har tänt et ljus för dej igen Tille "vår" skatt.
    Önskar att du får vila gott i natt
    Tryggt och fint bredvid dom som älskar dej så,
    Så mycket att dom av ren kärlek låter dej gå.

*mjuk snos på Tille-pannan" *älskar*

Svar på tråden Tilles tråd