Tilles tråd
Tjingeling!
Jag har följt din dagbok och tycker att du skriver så fint.Jag ser verkligen framemot att få läsa en Thailandsblogg från er.Det ska bli kul.Jättebra ide´.Ha en rolig kväll/Kram Annika
Tjingeling!
Jag har följt din dagbok och tycker att du skriver så fint.Jag ser verkligen framemot att få läsa en Thailandsblogg från er.Det ska bli kul.Jättebra ide´.Ha en rolig kväll/Kram Annika
Tjingeling Therese!Måste bara säga att jag tycker du e jätteduktig med din träning.Försöker själv att gå ner i vikt lite men det blir si och så med min träning.Hade dåligt samvete i kväll när jag tog en pizza.(Barnen bestämde maten.)men så såg jag att du gjort det samma och då kändes det genast bättre.Hi,hi!
Nej ärligt talat SKA jag komma igång ordentligt nu.Det har jag lovat mig själv.10 kg vill jag gå ner.Då blir jag nöjd.Ha en bra kväll Therese och alla ni andra./Kram
Tjingeling på er!Hoppas ni har det superbra och superskönt nere i Thailand!Det behöver ni verkligen.Att bara få rå om varandra.Det e ni väl värda!Många kramisar till er och ha det underbart/Kram Annika
Tjingeling!Självklart kommer våran familj att titta på Tv4 den 24:e.Tille har berört oss alla mycket och han finns ofta i mina tankar.Många kramar till er alla!/Kram Annika
Tjingeling!Vill bara önska en fortsatt trevlig semester.Ni e verkligen underbara som orkar dela med er av era upplevelser.Ha det gott och slappa på.Det e ni väl förtjänta av!Många soliga kramar./Annika
Go morron!Eller kanske ska jag säga godmiddag?!Ville iallafall bara önska dig och Nicklas ännu en underbar dag i Thailand.Vilka härliga bilder ni tagit.Polen ser ju helt underbar ut.Ha det skönt och soligt/Kramar Annika
Vilken underbar fin dikt om Lille Tille!
Tjingeling!Hoppas ni får en fin fisketur imorgon och tur med vädret.Håller med dig Therese,spindlar gillar jag inte.Kan hellre plocka bort en orm från tomten än en liten,liten pyttespindel inne.Faktum e att är det ingen hemma så tar jag fram dammsugaren och tar spindeln med,därefter dammsuger jag upp lite singel utifrån så att spindeln dör där inne i dammsugaren.Är det kanske därför jag avverkat 3 dammsugare måntro???Ha en fortsatt underbar vistelse i Thailand/Kramar Annika
Tjingeling!Hoppas att ni har haft en härlig fisketur med mycket fisk!Ha en fortsatt mysig dag!Många kramar Annika
Tjingeling!Vill bara önska er en fortsatt trevlig semester med mycket sol,bad och god mat!Blev det någon god mat av fisken?!Ha det underbart/Många kramar Annika