VeronicaMy Äldre 5 Apr 15:54 18148 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Tilles tråd Åh vilken panik det var innan ja hittade denna tråden!! Grattis Liam på din dag och hoppas ni får en bra kväll! ♥Massa Kramar♥
VeronicaMy Äldre 6 Apr 00:34 #596 Återställ Anmäl Du ogillar detta tittade på samlingen och gråter! såååå fina bilderna är!!!! ♥♥♥
VeronicaMy Äldre 8 Apr 19:52 #2164 Återställ Anmäl Du ogillar detta Skickar massa varma kramar till er!!! ta hand om varandra! Puss o Kram oss ♥♥
VeronicaMy Äldre 9 Apr 23:55 #2950 Återställ Anmäl Du ogillar detta Massa godnattkramar till er! Ni fina fina familj!! ♥♥*kraaaaaaaaamar om*♥♥
VeronicaMy Äldre 10 Apr 12:10 #3160 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag skickar varma kramar till Tille med familJ!!! ni är underbara!!! all kärlek i världen till er!!!! *kraaaaaaaamar från Halmstad*
VeronicaMy Äldre 11 Apr 11:53 #4066 Återställ Anmäl Du ogillar detta Va skönt att badet gick bra! Skickar mina varmaste hälsningar till er! det gör så ont i mig när jag ser att du skriver meningar som att han kanske slippper bada en gång till och så! gör ont i mig att ni ska behöva förlora er son! kramar om er massa!!
VeronicaMy Äldre 12 Apr 01:30 #4583 Återställ Anmäl Du ogillar detta katastrofkatt: SÅÅÅÅ FIN!!!!!! gråter ett par tårar innan ja slänger mig i sängen. ♥♥♥Sov sött Tille! ♥♥ kram till er världens finaste familj!!
VeronicaMy Äldre 12 Apr 12:33 #4908 Återställ Anmäl Du ogillar detta gudså jag gråter när ja ser alla fina bilder ni har gjort!!! och alla vackra ord!!!!!!!!! Tille underbara pojke så många du berör trots du e så liten! Therese: tack för att du visat vad ÄKTA kärlek är!!!!! kramar o pussar oss
VeronicaMy Äldre 12 Apr 16:54 #5040 Återställ Anmäl Du ogillar detta Skickar massa tankar o kramar! Försiktigt försikitgt såklart! kraaaaaam