Tilles tråd
Tänker på er. Hoppas ni har det riktigt mysigt nu. Ta hand om varandra och kramas mycket.
Varma och soliga hälsningar från Sundsvall/Helena
Tänker på er. Hoppas ni har det riktigt mysigt nu. Ta hand om varandra och kramas mycket.
Varma och soliga hälsningar från Sundsvall/Helena
En liten fot sticker opp, bland vackra blommor på en äng.
Det är Tille som leker, med sitt änglagäng.
De stimmar och stojar hela dagen. Ja, de skrattar så de får hicka och ont i magen.
Ängeln med ögon så blå. Fick de bästa föräldrar man kunde få. Men Tille hade ett högre syfte. Så han tog sina vingar och lyfte.
Så mycket kärlek, så mycket glans. Spred vackra barnet, medan han fanns.
-----------------------------------------------------------------
Hoppas ni har det alldeles uuuuuuuunderbart på er resa.
Varma kramar från soliga Sundsvall/Helena
Hahaha, jag blir full i skratt när jag läser om Nicklas òförmåga´att våga pruta. Jag är precis likadan, betalar och ser glad ut. Men jag gissar ändå att det är mycket billigare att handla där i alla fall.
Vad gulligt med en hennafjärilstatuering. I morgon ska jag själv iväg till Taurus och göra en riktig, jättefin med mina barns initialer. Har två sen tidigare, men gruvar mig ändå. jaja, man har ju själv satt sig i situationen.....
Vad skönt ändå att ni fått sova ut, även om du tyckte det kändes som du hade kunnat sova mer, Therese. Ni har ju mycket att ta igen, efter alla spänningar mm som varit. Vila och mys så mycket ni bara orkar.
Nu ska jag gå ut i solen och mysa en stund. Det är jättefint även i dag.
Kramar i massor till er!/Helena
Hej på er! Här kommer dagens bamsemumsekram! Hoppas ni har det finfint där borta. Tänker på er all the time./Helena
Hej på er där borta. Har just läst i tråden. Klart som tusan att det kommer såna dagar då ni saknar Tille så starkt. Och det är ju såna stunder som nu, när ni har all tid i världen att tänka, som det kommer över, extra starkt. Men det är ju bra ändå att det kommer, och inte trycks tillbaks, för att komma ut långt senare. För hur djup en sorg och saknad än är, så bleknar den värsta känslan med åren. Och man kan minnas och tänka tillbaks, utan att just den kvävande saknaden tar över.
Låter som en rejäl prommis ni gjort. Så ett dopp efter det kan jag tänka var hääärligt.
Ha de gott, och sköt om varandra. Kram/Helena
Nu är det sena kvällen här i `Svedala´. Men ni ligger troligen och sover då de e mitt i natta hos er. ( Eller tidiga morgonen) Hoppas ni sover gott och får en härlig dag i morgon. Vi tänker på er, och håller ställningarna här hemma. Koppla av!
Sov gott! Vi och Tille håller kollen.
Kram/Helena
Högt där uppe leker änglarna glatt. Pigga och glada, efter drömrik natt.
Efter frukostbuffe´av godis och glass. De packar till picknick, smaskens i stora lass.
Nu ska de ut bland molnen och hoppa. Änglabarns lek och bus, kan ingen stoppa.
---------------------------------------------------------------
När vi ser fjärilar små.Är ni här och kollar då?
Ja, det vill jag gärna tro. Och den känslan, kan ingen sno...
---------------------------------------------------------------
Therese & Nicklas:
Hoppas ni skönt och mysigt har. Ni finns i mitt hjärta, alla dar.
Bamsemumsekram till er/Helena
Attan vad mycket ni hunnit med i dag. Du är tuff du Therese. Ställa upp i ormshow.....nästan så att jag gjorde i brallan när jag läste det, fast jag sitter här hemma! Om ormar tycker jag INTE!
Det är härligt att vara till sjöss, men precis som du blir jag sjösjuk. Hoppas du får tag på `piller´så du får en minnesvärd tur du också, utan att hänga över relingen grön i ansiktet.
Det är ju bra att göra saker för varandra. Tjänster och gentjänster vettu...hehe.
Hoppas maten smakar bra och att ni får en härlig afton under stjärnhimlen. Tille blinkar säkert till er.
Ha de bra.Kram/helena
God morgon på er! Fast hos er är det ju mitt på dagen....Hoppas ni sovit gott och är redo för ännu en härlig dag.
I dag har vi mulet här i Sundsvall. Så lite avund känner jag....men bara lite....ja, pyttelite...fast det hade varit skönt med semester...
Mumsiga kramar till er 2. Sköt om er/varann./Helena
Hej Therese & Nicklas. Kul att läsa om er härliga dag. Det behövs inga foton på Nicklas fotmassage. Du beskriver det så väl, att jag nästan skrattar på mig i alla fall. Jag skulle aldrig klara av att `lämna över´mina fötter till någon annans händer, huvva! Dels kittlig, och så har jag fotskräck, haha.
Men din massage Therese, den skulle jag inte ha något emot....
40 spänn!? Skulle inte tro att min karl skulle göra det för dom pengarna i en hel timme, haha. Men jag ska fråga snällt..
Fortsätt mys och ha det bra. Nu är jag riktigt avundsjuk ( men det var svårt att erkänna) er unnar jag dock mys och alla spännande upplevelser i världen!Ha en skön kväll! Kramen/Helena