Inlägg från: Gubbas |Visa alla inlägg
  • Gubbas

Tilles tråd

Kommer att följa er även i den nya tråden. Otroligt strongt av dig Therese att orka starta en ny tråd, men underbart, vi är många som bryr oss om er och hur det är med er ögonsten Tille.
    Ni finns i mina tankar natt som dag. Otroliga människor är ni, med ett enormt stort hjärta.
    Mjuka puss Tille på din fina panna. Än strålar det om dina fantastiskt vackra blå ögon!
    Kramar Sonja

Hoppas att ni har en fin födelsedag.
    Grattis igen Liam, idag är det DIN dag!!!

• Gubbas

Tille! Hoppas du snusar lugnt och skönt i din vagga. God natt älskade gubben!

• Gubbas

Godmorgon lilla skruttunge. Mina tankar är med dig hela dagen. Även en riktigt god morgon till resten av den goa familjen. Ni kämpar på.

• Gubbas

Godnatt underbara människor. Hoppas att du får sova lugnt Tille.
    Vilken idiot till kvinna som ringde!!!! Tror hon verkligen att ni inte vill Tilles bästa, ni har ju inget annat för era ögon än hans bästa!!! Än en gång, vilken IDIOT!!!

Sköt om er, tittar in imorgon igen.
    Fjäderlätt puss på din panna Tillegubben.

• Gubbas

Godmorgon!!! Hoppas att natten varit lugn och fridfull. Ta hand om er idag.

• Gubbas

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

Ett litet ljus för en UNDERBAR kille med familj. Ni är i mina tankar hela tiden!!!
    En lätt smekning på din lena kind Tille. Åh du lilleman vad du berört mig!
    Kram Sonja

• Gubbas

Godnatt och sov fridfullt. Hoppas att du snart får ro Tilleman. Underbara kämpe.

• Gubbas

Än kämpar du på Tillegubben! Det gör ont i hjärtat av att läsa dagboken, ingenting äter eller dricker du, precis som mamma skrev, VAR hämtar du krafterna ifrån?! Otroliga underbarn!!! Ditt jordeliv blir tyvärr alldeles för kort, men du kommer för alltid att leva kvar i våra hjärtan.
    Hoppas att er dag blir lugn. Tänker på er natt som dag! Fantastiska människor!!!

• Gubbas

Hoppas att Tilles bad inte blir alltför jobbigt. Lilla gubben! Hoppas att ni får en fin vårdag. Ni finns i mina tankar!

Svar på tråden Tilles tråd