Inlägg från: Misan75 |Visa alla inlägg
  • Misan75

Tilles tråd

Go natt gonatt söta lilla Tille. Jag hoppas att natten går bra. Ha en väldigt välbehövlig kvällsmys. Njut av varandra. Sov sött, dröm söta drömar, Vi tänker på er. Fam Wåger.
    Hoppas på en fin dag i morron.......
    Sov gott hela familjen..

• Misan75

Jaha, så sitter man här med sorg i sitt hjärta när man läser att han inte är pigg, fast det har´han väl inte gjort på ett tag, Nu verkade det vara mer. Det man vill är ju att hans lidande ska ta slut men att han är kvar......
    Men nån har tydligen bestämt att han inte "får" det snart. Jag saknar ord, vill säga mycket men kan inte. Så lika bra att inte försöka.
    Men jag önksar en bra kväll med allt va det innebär.
    Måna varma kramar till hela fam.,
    Snusa lite extra på Tille ikväll.
    Ta vara på varandra
    Kram kram å go natt.

• Misan75

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)
    Sov gott Tille.
    Önskar er alla en god natt å lite lugn å ro.
    Alltid i våra tankar.
    JAg vill bara säga att ni alla är otroliga kämpar.
    Tille lille. Hoppas du får en natt utan smärtor.
    OCh kommer det en dag till så önksar jag dej all smärtfrit lycka.
    Massor av kramar till familjen, å snusar på pannan till Tille vännen.
    Tittar in i morron med. Så får vi se hur det är då...........

• Misan75

Ja så var det kväll igen. Å med en klump i magen så sitter man å läser dagboken din.
    Å va ska man säga. Fy va det ska vara orättvist att se och bara vänta på att plågan ska sluta för er alla. För er att se å för Tille vännen att känna. De blå vackra ögona som slocknat å bara väntar på att somna. Så lilla Tille ta nu å vila.För ingen ska behöva lida mer nu. Jag vill inte inse att det ska bli så men tyvärr så........
    Kära Therese å Niklas ,Liam å Dea. Jag kommer att tänka på er varje dag.
    Å Tille kommer jag alltid att minnas. Kära lilla Tille.
    Ta vara på den tid ni nu har tillsammans kvar. Sniffa så mycket det går.
    Sen kommer ni att fixa detta. Det kommer säkert att ta sin tid, å det ska det få göra med efter nått sånt här. Å Tille kommer att vaka över er här nere å väntar tills ni möts igen.
    Många långa styrkekramar till er. Tänker på er varje dag å timma.
    Ta vara på varandra. Kärlek övervinner allt.

• Misan75

Nu har jag nattat mina barn å tänt ett ljus å sitter å tänker på er.
    Skulle önska att jag kunde göra nått. men vad?? det finns ju inte mycket man kan än att visa att vi bryr oss å är med i tankarna.
    sov sött lille vän,
    kram till er......

• Misan75

Ja så sitter man här med en klump i bröstet och tårarna rinner ner för kinden. Och så tänker man ja lille vännen strävar på fortfarande. Man blir glad att han är med men ledsen när man läser va mamma Therese berättar. Att han är så svag så svag men vill vara med, jag har alltid undrat vem som bestämmer vilka som ska få leva jordelivet eller få gå alldeles för tidigt. Och jag blir arg när "den" som bestämmer låter små oskyldiga bebisar å barn få lida. Men jag får liksom inga svar man är nöjd med. Vissa är fattiga å vissa rika. vissa lever å vissa dör. Men varför ska det vara så??? Å så ser man den lilla goa Tille å så börjar man å gråta. Livet är så j-la grymt. Men Tille. du har ju gjort stor dåd på din lilla tid. Jag kommer alltid att minnas dej. Å dina föräldrar ska man ju inte prata om. Tänk om alla var så underbara. Jag förstår dej gubben att du inte vill fara ännu. Men det är ju så att på din resa så kommer du att må mycket bättre å få leka med de andra änglarna. Snart så kommer du att träffa dem igen. Tiden för dej kommer att gå så fort. Å saknar du dem kan du ju alltid titta ner å se va det gör eller ta en liten flygtur å blåsa en lite vind på dess kinder. Då vet de att du varit där....
    Nu vill jag önska er en God natt å få se hur det ser ut i morron. Har nu tänt ett ljus till er.
    Många mjuka snusningar på Tilles Kind å styrke kramar till Therese, Nicklas, Liam å Dea.
    Mia m fa,

• Misan75

Ja så va det en till dag till ända. Å du otoliga kämpe Tille är med oss. Å man måste ju glädjas åt det. Även om du har ont i bland. Vilken rolig dag ni verkat haft idag då! Skönt.
    Fullt upp. Som min dotter 4 år brukar säga "I dag har det varit körigt" mamma.
    Men de är dessa dagar man njuter av. Jag har ljuset tänt på bordet. Å ska snart säga god natt till er alla. (kommer säker att kika in innan jag lägger mej).
    Hoppas på en lugn och skönt natt till er.
    Å Tille vännen. Sov så gott, ps - försök att dricka lite så känns det bättre.
    Många långa kramar till en så otrolig familj.
    och som Beetels sjön "LOVE I ALL WE NEED" . det tycks ju som om det är det du lever på vännen Tille, kärlek...... och det får du massor så.
    Ta vara på varandra.
    Snusar på din panna Tille
    Kramar till resten av familjen.
    "ses" i morron.

• Misan75

Ja så sitter man här igen å läser över hur otrolig du är lille vän. Makalös.
    Ännu en kväll till ända. Å du är fortfarande kvar. Så härligt men ändå så sorgligt. om du har ont.
    Har inte mycket att säga längre. Men du/ni är alltid i mina tankar.
    Så kul att ni har främmande i kväll. Passa på att njuta nu Tille å se va mamma å pappa kommer att göra sen. De är dem vänner som är där hos mamma å pappa som ställer upp sen när de inte är lika glada när du nu har bestämt att hoppa på det eviga tåget. så härligt han skriver din vän Magnus. Man vill gärna följa med på resan.......
    Men vi "ses" i morron med. det tror jag säkert.
    Du oroliga lilla fjärils pojke Tille.
    Underbara Tills med de vakraste blå ögon jag sett.
    Många långa kramar till er alla.
    Tille du får snusningar på pannan, Långa långa........ snusningar.
    Kramar. Mia m fam

• Misan75

Nä nu ska jag å min familj säga go natt till er underbara familj. Jo du Tille. jag undrar lite om det är fler tänder på väg eftersom du är lite orolig. Min son Kim 4 mån äldre än du har bara 2 å han är just som du nu lite orolig. kanske fler bissingar på väg??
    Vi får se va morrondagen har att ge.
    Sov så sött du lilla Älskade Tille.
    Vi ses i morron.
    Många kramar Mia
    PS. om du följer dín vän Magnus i natt så....
    önskar att jag fått följa med å lära känner DEJ å Magnus. Ni verkar vara så härliga båda två.
    Men sóm sagt vi får se va morrondagen har att ge.,
    Ni är i våra tankar hela tiden
    Många stärkande kramar Mia m fam i Edsbyn/ALfta

• Misan75

(¯`·´¯)(¯`·´¯)
    ... (¯`·´¯)· .·´
    (¯`·´¯)´(¯`·´¯)
    ` · .·´.... `· .·´

Sov så sött så sött älskade lilla Tille.
    Vårt ljus brinner för dej.

Svar på tråden Tilles tråd