• nisse

Tilles tråd

Åh vad skönt att höra att det gick bra för er idag, har tänkt på er under dagen. Gick själv ut på lunchen och satte mig i solen som värmde så skönt och tänkte på Tille, vilken liten kille! Tänk vad mycket känslor han har väckt hos folk, han har blivit allas våran lille Tille, någon man kommer tänka mycket på framöver och blicka upp himlen och tänka på hur han har det och vad han gör för bus. Ha nu en riktigt härlig helg hela familjen och rå om varandra ;0) Massor med kramar på er! Anna m familj

• nisse

Vill bara skicka en bamsekram! Skönt att höra att hotellvistelsen var bra. Det är ju så skönt att kunna unna sig lite lyx i vardagen och på så nära håll! Hoppas verkligen Thailandresan blir en härlig resa för er med all avkoppling ni behöver. Kram på er och Tille, klockan börjar bli mycket så sov så gott!

• nisse

Tille Tille Tille, tänker mycket på dig lille vän. Tackar för det underbara vädret, nu är det ju äntligen vår! Sov nu så gott, hoppas själv att få göra det inatt, du kan väl titta till min lille Lukas som är så hostig och febrig!!! Kram och natti.

Therese! Var själv på Koh Samui för några år sedan och vi hade det underbart. Vi passade på att hyra bil när vi kom till ön. Kul att ta sig runt lite själva efter några dagar med sol och bad. Det kommer nog inte bli några större problem att slappa tror jag, värmen i sig gör nog att man inte orkar så mycket mer än att slappa ;0). Att lyfta paraplydrinkar får vara motion nog!!! Hoppas verkligen ni får en underbar resa! Kram på er!

• nisse

Tille Tille Tille!!! Tack för hjälpen i natt med Lukas, han sov så gott hela natten utan att hosta och idag var han feberfri. Han kände allt att du höll ett vakande öga över honom, tusen tack lillkille. Du finns ständigt i mina tankar, hoppas du har det bra där uppe bland stjärnorna ;0)

Therese! Vilket toppenrecept, ska testa det i morgon, man behöver ju alltid lite nya tips. Tackar tackar!

Kramar på er från fam Svensson

• nisse

Hejhej!

Kom på en sak från när jag var i Thailand! Ta mer er toapapper från hotellet om ni ska ut på några utflykter eller så för det är ju inte alltid det finns toapapper annars! Vattenslangar fanns ofta men inte papper, jag vet inte men har dom inte samma behov som oss att torka sig eller är det någon som vet hur dom gör? OM man väl kom till någon riktig toalett någon gång så var det för det mesta fotavtryck på toaringen för dom hoppade väl upp och satte sig, jag vet inte!!! ;0)

Hoppas ni får en underbar resa, kommer tänka på er!

Tille Tille Tille, tänker på dig ska du veta. Värdet är ju så härligt idag, mina småpojkar har varit ute och lekt hela förmiddagen! Massor med kramar till dig!

• nisse

Hej på er! Vad kul att höra från er och att ni har det bra i värmen. Tänker mycket på er och lille Tille, han finns ständigt i mina tankar. Har suttit idag på jobbet och lyssnat på Tille sång, den säger så himla mycket, svårt att hålla tårarna borta! Ta nu hand om varandra (vet redan att ni gör det men ge varandra en extra liten kram), Tille finns alltid med er! Kram och även god natt på er, ska snart sova!!!

Tille, Tille, Tille, massor med kramar till dig lilleman. Även om jag aldrig har träffat mig så måste jag nog säga som i Ronja, "du fattas mig". Kramisar på dig.

Anna

• nisse

Hejsan på er!

Så kul att höra om era äventyr, många härliga minnen blir det. Hoppas verkligen ni får en härlig dag till sjöss också. Therese, försök att titta mot horisonten, det brukar hjälpa lite ialla fall! Massagen lät ju härlig, stackars Niklas med hans fötter, kan riktigt se det framför mig!!! Ha en fortsatt underbar resa! Hur varmt har ni där nere? Självklart är den 24: redan inbokad, ni finns alltid i våra tankar!

Har läst om några pins som en del skriver om, hur får man tag på dom, skriver man till er eller?!! En sådan vill jag verkligen köpa :0)

Tille, Tille, Tille! Massor med nattiskramar till dig! Hoppas på fint väder på söndag då vi ska fira mina barns "lillafarfar" som vi kallar honom, det är min farfar alltså. Han har fyllt 86 år, oj oj oj, inte dåligt!!! Du kan väl försöka göra ditt bästa men det är klart ni har ni ju inte haft vattenkrig på bra länge så jag förstår om det lockar men försök håll upp mellan 15 - 18 på söndag i alla fall!

Ha det nu så bra och puss och kram hela dan ;0)

• nisse

Hejsan på er! Vilka härliga bilder från er resa, poolen ser helt underbar ut! Det är så kul att läsa om hur ni har det därborta för man kan längta sig bort lite själv!!! Hoppas ni får en fortsatt underbar resa.

Tille, Tille, Tille! Tack för hjälpen med vädret idag, lillafarfar har ju haft kalas och det har regnat en del idag men mellan 15 - 17 var det uppehåll så vi kunde gå och leka i lekparken och ha det roligt ute! Precis som jag bad dig om! ;0) Toppen! Massor med kramar till dig och alla dina kompisar däruppe! Tänker på dig ska du veta!

• nisse

Vill bara titta in och säga natti natti lite i förväg! Så himla kul att få läsa om hur ni har det i Thailand, vilka underbara bilder! Hoppas ni verkligen kan njuta av de sista dagarna! Kul att Liam har det så bra med mormor och en liten tur till Stockholm är ju aldrig fel.

Tille, Tille, Tille, massor med nattiskramar till dig! Tänker på dig väldigt mycket och idag har det till och med varit lite jobbigt med många tårar men så är det ju ibland. Jag har kramat mina små buspojkar lite extra innan de la sig i kväll. Jag vet att du har det bra där uppe bland stjärnorna, vilken härlig utsikt du måste ha!

Massor med kramar till er alla! Tänker på er!

Svar på tråden Tilles tråd