Inlägg från: FraNorge |Visa alla inlägg
  • FraNorge

Tilles tråd

Så godt å høre at seremonien ble så fin. Har tenkt mye på dere i dag. Klem.

• FraNorge

God kveld. Håper dere har hatt en fin minnestund i dag. Så flott at det kom inn så mye penger på auksjonen. Unner dere virkelig en reise til Thailand, det tenker jeg blir godt for dere. Klem fra meg.

• FraNorge

Hei, titter innom en tur igjen. Godt at dagen har vært fin. Dere fortjener hver eneste blomster bukett dere har fått. Ha en god natt da. Klem fra meg.

• FraNorge

Hei, titter inn for å se hvordan dagen din har vært. Ha en fortsatt trivelig kveld. Tenker på dere. Klem.

• FraNorge

Hei, håper dere koser dere MASSE i kveld, det har dere fortjent. Stor klem fra meg.

• FraNorge

God kveld. Godt å lese at dere har hatt et fint opphold på hotellet. Skjønner at du har navnedag i dag, så gratulerer så mye. Nydelig den sangen som er skrevet til Tille... Koselig at vi får høre fra dere mens dere er i Thailand også. Klem fra meg.

• FraNorge

Hei, ha en fin dag. Gleder meg til å se innslaget på tv4. Klem fra meg.

• FraNorge

Nå har jeg akkurat sett innslaget på TV4. Så rørende og fint. Greide ikke å holde tilbake tårene. Tille var virkelig en nydelig gutt, med sine helt spesielle øyne. Kommer aldri til å glemme ham. Klem.

Svar på tråden Tilles tråd