Inlägg från: Sessa82 |Visa alla inlägg
  • Sessa82

Tilles tråd

Jag vet inte vad jag ska skriva...
    Finns inga ord som räcker till för att förklara något sådant....
    Mitt liv har stannat upp, sitter vid datan och bara väntar på att få veta hur Tille mår.... *gråter*
    Drömmer om den lilla starka underbara pojken..... förstår inte var han finner kraften...
    Kanske är det så att ERAN underbara familj ger han en massa kraft...
    Tänker på er... och Tille har en speciell plats i mitt hjärta...

Massor med kramar till er....

(Har önskat 2 låtar till er på rix fm)

• Sessa82

Hur kan någon människa säga en sån sak... ne usch vart arg nu... sitter här och känner typ för att ja jag vet inte.....

Tille och ni föräldrar.... Massa kramar till er!!

Tänker på er hela tiden

• Sessa82

Godmorgon....

Klev upp tidigare idag för att kolla hur lilla Tille mår....

Skickar iväg styrkekramar till hela familjen....

Kramar

• Sessa82

God morgon på er!!

Unna er en dag ute i det vackra vädret...

Skickar massa kramar till hela familjen....

Tänker på er hela tiden,,,

• Sessa82

Massa stora kramar från mig till den lilla kämpen Tille och även till hans föräldrar och syskon och även alla andra närstående...

Tänker på er ständigt... Kan inte släppa de och bara låta de passera...

Kollar in massa gånger varje dag....

Lilla Tille... Du släpper taget när du e redo, men var ej rädd... Jag vet att du kommer bli väl emottagen... Min älskade vän Malin är barnkär och möter dig där.... Det kan jag lova dig... Är rätt säker på att alla himlens änglar möter dig och kommer vagga dig till sömns varje kväll och roa dig dagarna i ända...
    Så lilla Tille.... Släpp taget när du e redo....

*kramar om hela familjen*

• Sessa82

Sitter här med tårar som rinner nerför mina kinder....

Lilla Tille... Du släpper inte taget... jag hoppas i allafall att du inte har ont mera....

Tänker på er hela tiden..... kan inte släppa er ur mina tankar....

Massa me kramar till mamma Therese, pappa Niklas, Storebror Liam och Storasyster Dea... och så en fjäderlätt puss på lilla Tilles kind....

////Veronica

• Sessa82

Tittar in innan jag ska åka och jobba hela dagen...

Idag ska jag träffa massa små... många är i din ålder Tille... Kommer tänka på dig hela dagen... troligen fälla en och annan tår...

Kramar i miljoner till mamma Therese, pappa Niklas, Storebror Liam, storasyster Dea... Och så förståss den vanliga fjäderlätta pussen på kinden till Tille

• Sessa82

Nu ville jag bara säga god natt till lilla Tille med familj...

Denna natt kommer jag ha med mig två tankar i sängen.... som vanligt lilla Tille.... men oxå hur underbar och bra mamma Therese är och även Niklas... Så underbara föräldrar ni är...

Tror inte Tille kunde valt bättre familj....

Sov nu gott i natt....

Massor med kramar till Therese, Niklas, Liam, Dea... och lilla Tille får en massa fjäderlätta pussar på sina kinder denna kväll....

////// Veronica

• Sessa82

Så sitter jag här igen... och som vanligt gråter jag...
    Gråter för att jag inser att världen är så orättvis...
    Gråter för att den lilla människan som ändrat massa snart inte längre vandrar på jorden på samma sätt som oss...
    Gråter för att jag vet att de som sker de sker och jag kan inget göra....

Therese o Niklas... ni är underbara föräldrar... ni är så bra förebilder för alla andra... och ni älskar så oerhört...

Tille... lilla kämpe... fällt massa tårar denna kväll för jag vet att du är och kommer alltid att vara den finaste bebis, om man nu kan kalla dig de... för du har lärt mig så mycket mera än någon annan gjort...

Önskar jag kunde trolla...

Vill också säga sov gott...

Och som vanligt vill jag skicka miljoner kramar till Therese, Niklas, Liam och Dea... Och lilla lilla ängeln Tille får som vanligt massa miljoner fjärilslätta pussar på sin kind...

• Sessa82

Läste precis att lilla Tille somnat in... *gråter*

Så sorgligt, men ändå skönt för lilla Tille...
    Verkade som han fick uppleva våren litegrann i allafall

Sov gott lilla Tille...

Kommer bli tomt efter dig...

Svar på tråden Tilles tråd