Tilles tråd
Hoppas ni har det så bra som det bara går. Jag tänker på er hela tiden.
Ni är såna kämpar allihop. Helt otroligt vad ni orkar kämpa. Ni är sååå duktiga.
Kram på er och ha en riktigt bra natt.
Hoppas ni har det så bra som det bara går. Jag tänker på er hela tiden.
Ni är såna kämpar allihop. Helt otroligt vad ni orkar kämpa. Ni är sååå duktiga.
Kram på er och ha en riktigt bra natt.
Lille Tille när ska du få ro
och åka till den plats där du sedan ska bo.
Platsen varifrån du över din famlij och andra ska vaka.
En plats där du kanske även lite godis får smaka.
Nu är det inte mycket av dig kvar
och du har kämpat i så många dar.
Du kämpar tillsammans med dina kära
som inte ens kan dig få bära.
Ja dina föräldras kärlek är så stark
och skyddar dig liksom trädets bark.
Ja oerhöt är det att ni orkar stå ut.
Även fast ni vet att allt kommer ta slut.
Fast i allas hjärta kommer du alltid finnas.
Och alla kommer alltid lille Tille minnas.
/Zitis81
Nu vill jag bara till er skicka lite styrkekramar och önska er en riktigt god natt med mycket kärlek och värme.
Tänker på er. ( )
Lille Tille ha en riktigt god natt. Och det vill jag även önska Therese och Niklas och syskonen.
Kram ( ) Tänker på er
God natt och sov så gott.
Tille: Om du bestämmer dig för att det är dax i natt så får du har en riktigt bra färd och du ska ha många tack för att vi har fått en chans att vara med dig den tid du funnits hos oss.
Många kramar Rosita med familj
vi tänker på dig och pratar om dig hela tiden och du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan ( )
Åh Tille du kämpar o hänger kvar. Det är nog dina underbara föräldrar som du inte vill lämna. De är ju så otroliga båda två så jag förstår dig. Men jag vet att du altid kommer finnas hos dem och de alltid hos dig. Även om du sitter någon annan stans och vakar över dem. Så känner du för att inte kämpa mer så är det ok. Ni kommer inte skiljas ändå.
Många kramar Rosita med familj ( )
God natt
Tille Tille. Du är otrolig. Hur orkar du hänga i som du gör??? Förresten grattis Tille till den nya tanden
Jag kan inte fatta hur du orkar och var du får din kraft i från. Jo det kan jag om jag tänker efter. Det är från din UNDERBARA familj som är så oerhört starka.
Therese o Niklas jag beundrar verkligen er ni står där som två solar och lyser kärlek och värme över er son. Och inte bara över honom heller utan ni låter oss och så många andra också få en del av er. Ni är så underbara och ni är värda allt
Ha nu en riktigt bra natt så hörs vi i morgon.
STORA KRAMAR ( )
Rosita med familj
Lille Tille du är fortfarande med oss. Undra hur länge du tänker uppehålla dig här hos oss innan du beger dig vidare. Kanske du tänker vänta in syrran innan du säger adjö vem vet.
En riktigt god natt vill vi ialla fall önska dig och din underbara familj. Många kramar Rosita med familj
Glad påsk Tille. skönt att höra att du inte kräks så mycket idag. Hoppas att du mår riktigt bra trots omständigheterna.
Vi vill även önska Therese, Nicklas och syskonen en riktigt glad påsk
Vi tänker på er och hoppas att ni har en riktigt bra påsk.
Många kramar Rosita med familj
Sov gott Tille och så ser vi om vi hörs i morgon med. Om inte får du ha en underbar färd till din blivande boende plats. Men i drömmarna kommer vi att hälsa på dig och skicka brev till dig i fortsättningne också även när du bor på en annan plats.
Kram och god natt Rosita med familj