Tilles tråd
Vilken underbara människor ni är. Nu äntligen har Tille det bra blad änglarna.
Massor av kramar vill jag ge er båda.
Vilken underbara människor ni är. Nu äntligen har Tille det bra blad änglarna.
Massor av kramar vill jag ge er båda.
Hej på Er! Härligt att höra att ni har det bra i värmen. Det kanske är bra att ni får lugn och ro att riktigt tänka och sörja Tille tillsammans bara Du och Niklas.
Tänker på er och ta hand om varandra.
Kramar från Sverige
Hej på er! Ni värkar ha det helt underbart i Thailand när man tittar i bildgalleriet. Roligt att se att ni verkar må bra.
Massor av kramar, må gott!
Tänker på Er! Härligt att ni mår bra. Kramar till er båda.
Hej Therese & Nicklas!
Härligt att se att ni båda mår bra så långt borta ifrån oss.
Liam & Dea har det säkert jätte bra där hemma.
Vädret här hemma har varit bra, men solen lär komma fram mer när ni kommit hem.
Massor av kramar till er!
Hej på er!
Hoppas att ni har det underbart! Fick se er i bilagan till Göteborgstidningen igår. Blev så glad! Ni var jätte fina på kortet de hade inför nästa vecka då dokumentären sänder. Jag lovar, den kommer att bli jätte fin och jag kommer att få massor av tårar som rinner ner längst kinderna när jag ser er fina Tille på tv. Och självklart även ni underbar människor.
Ha det så bra och sköt om varandra!
Bamse kramar Sandra
Välkomna hem till Sverige, skönt att allt har gått bra.
Kramar till er!
Tänker på er och hoppas att det kommer att kännas bra när ni sitter bänkad framför tv:n imorgon kl nio.
Det ska bli fint att se lille tille och dess familj i rörliga bilder imorgon.
Allt kommer att vara jätte fint, det är jag säker på. Ni är en så underbar familj, så det kan bara inte bli fel.
Massor av kramar och tankar går till er familj. Krama Liam och Dea från mig. Ni är bara bäst!
Tack underbara vänner för att ni delar med er av era liv.
Dokumentären igår var så oerhört fin.
STORA kramar till er!
Skickar dig en STOR kram över halva Sverige.
Tänker på er! Kram Sandra
Hej Therese! Vad ni är duktiga hela familjen! Kul att se Nicklas vara med i tidningen. =)
Jag önskar att jag hade varit lika hurtig som er, men just nu så orkar jag inte tänka på det. Jag hoppas att jag kommer att känna mig lika positiv till träning som ni gör idag.
Massor av STORA kramar till er!