Inlägg från: Vilddjuren |Visa alla inlägg
  • Vilddjuren

Tilles tråd

Var in och tittade på alla fina bilder och dikter som alla fantastiska männinskor har bidragit med jag kan inte låta bli att gråta han är så fin och har berört så mångas hjärtan! Så liten men ändå så otroligt stor!!! Tänk vad ett litet barn kan lära oss! Vackra lilla Tille du är undebar! En stor kram till dig och din familj!

• Vilddjuren

Hej på er! Det är med en stor klump i halsen sitter jag här och läser, han är en sådan kämpe att han orkar hålla ut!
    I helgen gjorde min älsta grabb ett himla rakartyg och först blev jag arg för att jag blev rädd men så dök bilden av lilla Tille upp i mitt huvud och allt det arga bara rann av mig! Tack Tille för att att du lär oss hur viktigt det är att vara rädd om dem man älskar, livet är så kort och alldeles för dyrbart för att slängas bort!
    Tänker på dig varje dag även om jag inte skriver varje dag, håller nästan varje morgon då jag läser om hur natten varit om du fortfarande kämpar på!
    Du är min hjälte! Har sagt hur många gånger som helst till min sambo vilken stor kämpe du är!
    En stor kram till dig och din otroligt starka familj!

• Vilddjuren

Åhh lilla Tille.... mitt hjärta brister när jag läser om hur jobbig din natt har varit... Trots att vi alla vet hur detta ska sluta så är det så oerhört jobbigt att läsa hur du blir sämre och sämre!
    Jag har så svårt att finna ord men du finns ständigt i mina tankar och jag hoppas att när tiden är kommen att får du somna helt smärtfritt!
    Snusar ömt på dig och önskar att din dag blir efter omständigheterna bra och att du slipper ha ont!
    Massor av kramar/ Hanna

• Vilddjuren

Tille lille en kämpe så stark, du kommer alltid att finnas i hjärtat hos så många! Du är min hjälte så liten men ändå så stark! Nu får du leka och vara med dina ängla vänner och inga sjukdommar kan bekymra dig mer, dina vackra blå ögon strålar i kapp med stjärnorna!
    Tack kära lilla du för allt du har lärt oss om kärlek och hur man ska ta tillvara på varje dag!
    Kommer alltid att minnas dig!
    Kramar!

Theres och resten av familjen!
    Ni har varit så starka ni är sånna fantastiska människor! Finner inte ord men jag tänker ofta på er och känner starkt med er förstår att detta är en tragedi men samtidigt en lättnad att Tille inte längre behöver lida!
    Tack för att du har varit så stark och orkat svara på frågor och delat med dig av erat liv!
    En jätte stor kram till dig och de andra!

• Vilddjuren

Vad ni verkar ha det fantastiskt i Thailand!! Ser underbart ut! Sköt om varandra och bara njut! (fast det tror jag nog att ni gör) Stor kram!!!

Svar på tråden Tilles tråd