Inlägg från: jeja66 |Visa alla inlägg
  • jeja66

Tilles tråd

God morgon. Jag har inte skrivit så mycket men har följt er på trådarna och i din dagbok en längre tid. Jag vill som många andra visa min medkänsla för er.
    Jag tittar varje dag på de udnerbara bilderna på lilla söta Tille och tårarna rinner.
    Hoppas att ni haft en lugn natt med inte så mycket smärtor.

Sänder styrkekramar till er alla och hoppas att storebror hade ett bra kalas i går. Vi ska ha 5-års kalas idag.

Kramar//Eva med familj

• jeja66

Skickar en hälsning till en underbar kille och hans lika underbara föräldrar. Tänker mycket på er.....

()
    II
    II
    II
    II
    II
    II
    II
    II

Ett litet ljus till er.

• jeja66

Har nu varit inne och tänt ett ljus på en sida jag hittade på ett av inläggen.
    Hoppas du inte har allt för ont.

En liten fråga till Theres som du säkert fått många gånger: Är det stor risk att ett eventuellt syskon till Tille kan få samma sjukdom?
    Tänker väldigt mycket på er och är inne flera gånger om dagen för att se hur det är med lilla Tilleman.
    Även min 12 årige son följer hur det går..

Måste nu laga lite sen mat...

Kram//Eva emd familj

• jeja66

Måste nu åka till jobbet. Men jag ville in och säga god morgon till familjen.
    Jag tittar in när jag kommit hem för att se om du finns med hos oss fortfarande Tille eller om du rest.

Kramiz//Eva med familj

• jeja66

cappuccino: Maila till tilleboken@gordinegenbok.se

Skriv namn, adress, telefon, hur många du vill ha.
    Fjärillspins kan du skriva till : tillespappanicklas och fråga om.

Hoppas detta hjälpte dig.

Godmorgon Tille med familj. Jag måste till jobbet men tittar in när jag kommer hem för att se hur ni mår..

Kramiz//Eva

• jeja66

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

Tänder ett ljus för dig Tille och din underbara familj. Tänker mycket på dig. Min snart 12-årige son , Simon , frågar varje gång jag går ut här hur du mår och om du finns kvar hos oss. Han vill att jag skickar en fjäderlätt smekning på din lilla kind. (hans egna ord)

Hoppas du och din familj får en lugn kväll.
    Kramiz//Eva o Simon med familj.

• jeja66

Godmorgon familjen!
    Läste dagboken och såg att det varit en jobbig natt. Hoppas dagen blir med så lite smärtor som möjligt.

Simon kom precisin och frågade hur du mådde Tille och jag berättade. Han stog här med tårar i ögonen.

Kramiz till hela familjen.

• jeja66

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

Här kommer kvällens ljus för dig. Kommer in i morgon bitti igen och tittar om du har hoppat på tåget eller stannat kvar. Gör det som känns bäst för dig lilla Tilleman.

• jeja66

snowgirl: Har du den gamla versionen av familjeliv? På den fungerar det att se dagboken.

Gladpåsk Tille med familj

• jeja66

Tänder kvällens ljus för dig Tille och önskar en smärtfri natt...

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

Svar på tråden Tilles tråd