Inlägg från: Dundermamman |Visa alla inlägg
  • Dundermamman

Tilles tråd

GRATTIS Liam på födelsedagen!

Jag blev helt ställd när jag inte hittade Tille-tråden i mina favoriter, tänkte bara att nu har det hänt...

Hoppas ni alla har en fin dag tillsammans och att Tille mår så bra han kan efter omständigheterna, kramar till er alla.

• Dundermamman

Jag tror jag varit inne här minst 10 ggr idag och det lär säkert bli lika många till!
    Jag kan inte släppa tankarna på dig lille Tille, du är i mina tankar hela tiden!
    Jag önskar att du slipper dina plågor och få komma till himlen. Jag tror och hoppas att det är bästa tiden där också nu,lite vårsol och lätta dunbollar till moln.
    Jag önskar att familjen har styrkan som behövs när stunden är inne...

Vi är många som ständigt tänker på er..

KRAM

• Dundermamman

Godmorgon hela familjen!
    Skönt att natten varit lugn. Hoppas att badet gick bra och att du slapp ha plågor,Tille.
    Hoppas också att barnkalaset blir kul,Liam.
    Ha en så bra dag ni bara kan...
    KRAM

• Dundermamman

83an- Gå in på Therese krypin och se under dagbok!

• Dundermamman

Usch, hela mitthjärta gråter när jag läser din dagbok idag,Therese!
    Läste att han är så svag,så svag nu. Hoppas att han snart få somna in med alla fina minnen han lämnat åt oss.
    Att Tilleman orkar med trots att han blir så mycket svagare varje dag, det måste vara er starka kärlek till er son som gör att han orka kämpa så.

Önskar att badet går så bra det bara kan idag och att Tille slipper lida....

Kramar till hela familjen

• Dundermamman

Det knyter sig i mitt modershjärta, när jag läser att du inte släppt taget ännu lille Tille.
    Jag hoppas att du inte har ont,försök att dricka lite, det är så hemskt att vara torr i halsen...
    Jag önskar dig en lugn och fridfull dag, va inte rädd för vad som komma skall.
    Det finns så många små änglabarn att leka med och vuxna änglar som vakar över er uppe ibland molnen.

Oändligt många styrkekramar till Therese,Nicklas,Liam & Dea, ni är ständigt i mina tankar

• Dundermamman

Hoppas att ni kunnat sova något inatt,ni måste vara helt utmattade av all trötthet och psykisk påfrestning som ni har levt med ett tag.
    Det måste nog trots allt kännas skönt att veta att lille Tille har sluppit sin plågor och troligtvis sitter på ett moln och vakar över er föräldrar och syskon.
    Med hela mitt hjärta önskar jag att ni kan trots er ofantliga sorg,kan gå vidare och få en fin vår och en skön sommar med varandra, Liam och Dea.

Tack för att ni delat med er av er vardag med ett svårt sjukt barn, det kan inte annat än beröra alla...

• Dundermamman

Hoppas att ni får en underbar semester och att ni nu verkligen kan koppla av och rå om varandra som ni så väl behöver!

• Dundermamman

Välkomna hem! Ni är väl bruna som en pepparkaksgubbe/gumma nu?

• Dundermamman

TACK för att jag fick se er i nyhetsmorgon! Så starka och så ödmjuka personer har man sällan skådat.Vilket vackert par ni,ni klär varandra!
    Ikväll åker vi ut med båten och tar en tur,hemma igen på söndag!
    Vi tar ingen teve med, men självklart ska vi spela in dokumentären och se den senare! Det ska bli både roligt och självklart många snyft, men man vill ju så gärna "känna" hur ni haft det i den lyckliga och svåra tiden med er underbare Tille!

Ha en bra kristihimmelfärdshelg och sköt om er

Svar på tråden Tilles tråd