Tilles tråd
Ville bara titta in och säga godnatt till lille Tille med familj.
Hoppas att ni får en lugn natt tillsammans.
kramar i massor från ninaa
Ville bara titta in och säga godnatt till lille Tille med familj.
Hoppas att ni får en lugn natt tillsammans.
kramar i massor från ninaa
Ville bara titta in och säga godnatt.
Sov gott lille Tille.
Hej lilla Tille med familj.
Hoppas att du har det gott på ditt lilla fårskinn där du sover sött.
Jag sitter här therese och tårarna rinner när jag läser i din dagbok hur gärna du vill hålla om din lilla prins. Jag har inga ord kvar att ta till, det känns bara så fruktansvärt orättvist vad ni måste gå igenom. Sköt om er och pussa fjäderlätt vår allas lilla hjälte.
Jag har en liten dikt till er, inte min styrka att dikta men jag kände bara att jag vill lägga in den.
Hej på er!
Sitter här och läser i din dagbok, det gör så ont att läsa om att lillprinsen blir sämre.
Önska att jag kunde krama om er och tacka för all ni gör för oss på denna tråd.
Ni delar med er av lille Tille till oss på ett underbart sätt. Sköt om er så gott det går.
Skicka många många styrkekramar till er.
Godmorgon , kikade in nu på morgonen och jag blev glad att du fortfarande vad med oss lille Tille, samtidigt som jag vill att du ska få somna in och gå till alla andra änglabarn och inte behöva ha ont mer. Det gör så ont i mig att läsa att du inte vill dricka eller äta.
Hoppas att du får i dig lite vatten idag i allfall.
Ha det så bra idag!
Lille vän hoppas att badet går bra idag.
Denna vackra dikt fann jag på en sida om små änglar.
Hej lille vän.
idag har du varit i mina tankar hela dagen, på jobbet när jag hade möte så var jag helt frånvarande. Vad skönt att du fick komma ut i vårsolen lille vän.
Idag så berättade jag för en arbetskamrat om dig och dina underbara föräldrar.
Jag berrättade att jag beställt fina pins från din pappa, och hon ville också ha en,
vilken tur att jag beställde flera så jag kan ge en till henne.
kramisar från ninaa
Godnatt lille vän.
Jag kikar in imorgon igen,
lätta kramar från ninaa