Inlägg från: Anonym (Vännen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vännen)

Tilles tråd

Hej !!!
    Jag trodde att Tille var helt ensam om namnet. Men jag var inne på scb sida och kollade. Det fanns tre Tille i Sverige varav en heter det i förnam, är det er prins som är den ända som har Tille som förstanamn??

Kollade också namnet Dea för jag aldrig har hört det förrut men det fanns 62 som hade namnet och 46 av dessa hade det som tilltalsnamn så helt ensam var hon ju inte.

Liam är ju ganska vanligt, har för mig det låg bland 100 i topp 2005.

Ha det bra !! Tänker på er fast jag ej skrivit förrut kramar skickar jag er från vännen !!

• Anonym (Vännen)

Hej !
    Tittar in då och då och har sett att ni haft semester i Thailand. Det låter som ni haft det riktigt skööönt! Måste bara fråga en sak, du kanske har svarat på det för länge sedan och jag missade det. Vi var med på Blommorna till Tille. Men sen var det ju en present var till Dea och Liam har ni fått dem ? Det har ni säkert bara att jag har missat det.
    Välkomna till det kalla norra Sverige igen då !!
    Kram vännen

• Anonym (Vännen)

Hej alla !!!
    Måste bara fråga om Lillemantösa har bytt namn till HeWe eller är det någon annan som skriver exakt med samma ord som hon ?? Bara väldigt nyfiken!!
    Ha det bra allihopa där ute i landet
    Therese och Nicklas:
    Dokumentären var jätte fin, den där boken om Tille har ni någon aning om hur många ex som är förbeställda skulle bara vara spännande att få veta.
    Ta hand om er kram vännen

• Anonym (Vännen)

Therese !!
    Glömde ju fråga hur det går med fettförbrännignen nu ?? Så som ni motionerade i Thailand så borde väl det givit resultat?? Själv har jag kämpat bort hela 17 kg. Hade ju tänkt mig ca fyra fem kilo till men nu verkar det som det tagit helt tvärstopp. Frusterande när man satt upp ett mål som man vill nå .
    Ha det gott och ta hand om er kram vännen !!

• Anonym (Vännen)

Hittade denna fina arikel om Berat i st.
    skänk familjen många varma tankar, de behöver känna vårt stöd nu Kram till er alla !!

www.st.nu/nyheter/lokalt.php&id=558870

• Anonym (Vännen)

Såg inne hos en skrattig tjej att det ska finnas en tjej som heter Alma med samma sjukdom som Tille gänget. Är det någon ni känner också, jag blir lite fundersam hur många EB herlitz barn finns det i Sverige nu?? Bor lill tjejen i norra Sverige också?? Tycker nästan det är lite kusligt att det är så vanligt helt plötsligt eller vad tycker ni ??
    Kram

• Anonym (Vännen)

Men vart kunde man läsa att Therese och Nicklas skulle försöka tjäna pengar på Tilles öde??

*morrar*

Önskar i alla fall er en underbar dag

Kram

• Anonym (Vännen)

Läste tidigare i tråden att Kristoffer är sämre. Har du pratat med dem Therese och vet hur han mår ?? Tycker det är så hemskt att det är flera som drabbas av det ni gjorde. Men på samma gång kanske det känns skönt att ni har varandra. Har ni träffat Kerstin och Gunnar någon mer gång än då de var och hälsade på hos er??
    Usch, hoppas verkligen Kristoffer får vara pigg och glad ett bra tag till, men det är väl med blandade känslor för de närmaste det där antar jag.
    kram från en vän

• Anonym (Vännen)

Hej på er !
    Det var länge sedan jag var inne och skrev några rader till er. Det har varit fullt upp här med skolavslutningar, student och planering av midsommar men jag har allt kollat förbi lite snabbt här emellanåt. Fina kort, men vad smal du blivit Therse !!! Tyckte det såg ut att vara stor skillnad. Men ni tränar en hel del vad jag förstår och de är ju aldrig fel när man vill få bort lite överskott. Får man vara näsvis och fråga hur många kilon minus det blivit?? Behöver själv lite insperation behöver tappa ca 5 - 7 kg.
    Ha det bra !!!
    Många kramar vännen

• Anonym (Vännen)

HEJ !!!
    Önskar Therese med familj en skön semesterresa!!!
    Undrar om det är någon här som vet hur den andra pojken Kristoffer mår. Hans mamma har inte skrivit något i bloggen på länge så man blir ju lite orolig!!
    Trevlig sommar till er alla andra också förresten !!!
    sommarkramar från vännen

Svar på tråden Tilles tråd