Inlägg från: miamammsen |Visa alla inlägg
  • miamammsen

Tilles tråd

LillemanTösa--- så fint skrivet och sååå rätt,, det är den äkta kärleken som man som förälder måste känna.... Inte alltid så lätt....

• miamammsen

Hej Therese med familj... Blir ledsen att läsa att Tille förlorat glöden i ögonen, kanske är det dags för han snart.... Jag och min man önskar att han får somna stilla och tryggt i era famnar....
    Vi ska åka bort nu hela veckan och titta på bostad i Eskilstuna... Så jag kommer inte kunna vara inne och läsa hur det går för er... Hoppas att Tille slipper smärta och att ni under omständigheterna får en trevlig påsk....

Tänker på er varje dag/ flera gånger.... Månbga kramar från Mia med make och tre barn....

• miamammsen

Fäller en tår och hoppas du funnit frid nu lille Tille.....
    Tack för att du föddes och lärde oss att ta vara på den tid men har tillsammans, om det så bara är för en dag eller för 100 år...

Nu slipper du all smärta och all svaghet....

• miamammsen

Många kramar till er ,ni finns dagligen i mina tankar och eran lille Tille har förändrat hela min vardag... Tack Tille för att du föddes till den du var... Hoppas morgondagen bjuder på en stor sol för din minnesstund, då du inte är annat än ett stort solsken för denna värld..

• miamammsen

Fjärilar e så underbart vackra.. Precis som du Tille.. Var ute i solen igår med min underbara familj och lekte tafatt med massa fjäilar som fladdrade runt oss...
    En underbar dag hade vi, men så klart fanns du och din underbart starka familj i tankarna..

Buketten vart jätte fin, precis som en sommaräng..

Fick veta igår att vi fått vårt drömhus.. Vi flyttar om lite mer än en månad.. Då ska vi bara njuta av varandra hela dagarna och leka tafatt med fjärilarna..

• miamammsen

Nu har jag oxå sett inslaget.. Såååvackert, ni ser så otroligt säkra och starka ut tillsammans.. Tille och de andra barnen måste vara otroligt stolta som har er som föräldrar... Just nu sitter nog tille på sin stjärna och ler såstort han kan, sv stolthet för er, familjen kärlek...

• miamammsen

Hej Thetese och Nicklas.. Kan inte tänka mej ett bättre sätt attt fövalta de pengarna från paketet, än just tilld et ni diskuterat.. Hoppas förståss att det lyckas på första försöket,..... Men om inte.. Lycka till...

• miamammsen

Kära familjen kärlek och Mod.... Tänker sitta bänkad framför tv imorgon bitti och kvällen... Många tårar kommer fall för eran lille Tille.... Men i all sorg så e han och ni mina hjältar, ni har gett mej så mycket. Tack för att ni finns...

• miamammsen

om alla barn fick så käleksfulla och modiga föräldrar som er Therese och Nicklas.... Då skulle världen vara en någorlunda rättvis plats...

Dokumentären var underbar och ni är sååå otroligt starka... Hoppas av hela mitt hjärta att Tille kommer få ett syskon i sinom tid.... Många tårar faller det när jag tänker på er och eran uunderbara Tille, Ni är underbara människor som delar detta svåra med oss alla.... Och ni ger så mycket av er och eran kärlek...

Tänkr på Tille varje gång jag lägger min son i sin säng, han har nämligen en likadan giraff som jag sett på kort att Tille hade... Det är hans favorit gosis...

Tille, nog måste du vara stolt över dina underbara föräldrar, du var så otroligt lik din pappa, dina ögon hade sådant sug efter livt.. Du levde ditt korta liv till max oxh du har gett så mycket till andra barn och föräldrar.. Tack för att du om till denna jord, LOG, och vände oom.... Det var din mening med livet...

• miamammsen

Hej Tille med underbara familjen...
    Här är det sommar för fullt och vi bara myser i nya huset... Gott omn fjärilar finns det oxå som påminner om dej..
    Ikväll ska vi vara lite barnleiga och cruisa runt i en stor jänkare.. Imorgon bär det av på Zoo med barnen och två goda vänner..

Hoppas dina föräldrar och dina syskon har en fin semester...Tille, du ser väl till at det får vackert väder??? Och vi vill oxå ha fortsatt vackert väder.. Hälsa min bror att jag vet att han vakar över oss.. Lek på molnen Tille o Johan

Svar på tråden Tilles tråd