Inlägg från: emilsson |Visa alla inlägg
  • emilsson

Tilles tråd

Lilla citron!! Du är inte ensam-jag väntar också på min Tille bok..../Caroline

• emilsson

Hej hej. Har återigen varit inne och lyssnat på Tille-låten. Den är sååå fin att tårarna bara trillar nerför kinderna.... /Caroline

• emilsson

Vilket jättefint inslag!!! Tårarna bara rinner nerför kinden...
    Många kramar till er. Vi tänker på er/Caroline med familj

• emilsson

Camilla!!
    Låten är underbar!!! Det är en jättefinlåt och många tårar har trillat nerför kinderna varenda gång jag hört låten...
    /Caroline

• emilsson

Godmorgon.
    Hoppas att ni hade en trevlig valborg?
    Jag kan inte annat än hålla med.... Man blir så ledsen när man läser att folk ifrågasätter Tilles omvårdnad. Det är väl klart att ni gjorde det som var bäst för honom. Om folk nu inte tror det,så får de iallafall lita på att läkarna kan sitt jobb och vet vad som var bäst för Tille!!!
    Ni är helt underbara föräldrar-tvivla aldrig på det!!!
    Vi tänker på er. Många kramar/Caroline med familj

• emilsson

Hemgårn!!
    Låter som rena lyxen! Min lille Simon (2½ månad) väckte mig kl:5:17 och tyckte att nu är det dags för "frukost",så då var det bara till att pinna upp i soffan. Sen kände vi att vi knoppar in 30 min efter maten,MEN då kom storebror 5½ oct tyckte att SNÄLLA MAMMA kan vi inte gå upp nu?? Hm,ja vad gör man inte för barnen
    Kram/Caroline

• emilsson

´Godkväll.

Vad skönt att Liam kommit hem igen och haft det bra hos mamma.
    Vad sa han om att cykeln hade blivit stulen?? Han blev kanske bara "glad". Alltid kul med en ny,speciellt om den andra nu var lite liten.
    Håller med de flesta andra här. Man blir så avis på att höra hur du kommit igång med träningen. Det är ju så dags om man ska komma i form inför sommaren. Fast jag känner att tiden inte räcker till(vilka undanflykter va?)-men så är det. Det ska hämtas och lämnas på dagis,hem och ge lillen mat. Sen ska det städas,tvättas och handlas mm. Sambon hjälper också till så honom ska jag inte klaga på. Jag får väl sparka mig själv i ändan bara. Snarast tror jag bestämt!!!
    Många kramar/Caroline

• emilsson

Hej hej.
    Ville bara önska er alla en trevlig kväll. Hoppas att ni haft lika underbart väder som oss här i Skåne?!
    Sitter och spanar på lillkillen (2månader) som snusar så gott här hos mamma och kom att tänka på en sak. Min gamlamormor sa alltid: När små barn ler när de sover då drömmer de om änglar. Ganska fint tycker jag. Simon han snusar så gott och ler så fint. Kan undra om han drömmer om Tille och hans kompisar kanske?:)
    Nej,nu måste jag sluta. Sambon står här i dörren och tjatar för vi ska kolla en film:)
    Tänker på er. Många kramar/Caroline

• emilsson

Godmorgon.
    Det verkar som att ni har fint väder i Sundsvall idag. Här i Skåne är det rena rama blåshålet idag,men solen kikar fram iallafall.
    Hoppas att du blir bättre i magen Therese och att ni får en jättebra dag och kväll med era vänner.
    Många kramar/Caroline

• emilsson

Hej på er alla.
    Idag har jag fått min Tillebok. Såå fin den är Therese!!!!
    Jag släppte allt jag hade för händerna när jag fick den(så min snälla sambo tog tag i städningen innan han stack till jobb:) )
    Måste bara tacka dig och Nicklas för att ni låter alla oss här ute vara delaktiga i ert och Tilles liv. TACK!!
    Vi har också jättehärligt väder,20-22 grader.(även om det blåser)
    Nu hade jag tänkt att lägga lillkillen i vagnen för att ta en långpromenad i det härliga vädret:)
    Hoppas att ni får en jättefin och trevlig kväll.
    Kram/Caroline

Svar på tråden Tilles tråd