• Gilga

Tilles tråd

Vilket sökande,men till sist hittade jag denna tråden.

Hoppas att Liam haft en fin födelsedag,och att Tille vart med och haft det bra.*L*

Kramar till hela eran fina familj

• Gilga

Skriver här oxå..gomorron till hela familjen,hoppas att natten varit lugn och skön,och att ni får en fin dag igen.*L*
    Tänker på er hela tiden och är in flera gånger varje dag för att läsa och kolla läget

Sköt om er och njut av den här dagen

Varma kramar//Nilla

• Gilga

Vill bara säga godnatt till dig Tille..hoppas att du får sova gott i natt,och att ni vaknar till en underbar dag imorron.*L*..
    Snusar försiktigt på din panna..nattinatt

• Gilga

Gomorron hela familjen.*L*..hoppas att ni haft en god natt.Marcus ville så gärna titta in och hälsa speciellt till Liam..att du är världens bästa storebror,det syns på bilderna att Tille älskar sin bror.

Ha en fin dag allihopa

Varma snusningar och kramar från Gunilla med familj

• Gilga

Gomorron Tilleman..hoppas att din natt varit lugn och skön.Vi tänker på dig hela tiden..jaa,på din familj oxå så klart,ni är såna kämpar allihopa.

Hoppas att den här dagen blir en fin och mysig dag för dig/er

Varma kramar och en lätt snusning i pannan

Gunilla

• Gilga

Minigrynet:dom vet om det,annars hade ingenting publicerats..

• Gilga

..lämnar en försiktig snusnig på din panna..lilla gubben du är så fin..du har berört så många på så kort tid.Tack till Therese och NIklas,och Liam för att ni har delat med er av allt

Kramar i massor från hela familjen

• Gilga

Sussa sötast lillprinsen..och till mamma säger jag,njut av att bara slappa,spela på,du vet att han sover gott nu.*L*..
    Ha en underbart mysig kväll tillsammans

Kram//Gunilla

• Gilga

Gomorron Tilleman och resten av familjen..hoppas att eran natt varit lugn ocg fridfull

Här nere regnar det,jag hoppas att det är sol uppe hos er

Ha en fin dag tillsammans

Varma kramar//Gunilla

• Gilga

Blir så glad mitt i allt elände..så mycket pengar som strömmar in..För Tilleman,och alla andra EB-barn..tack alla som bidrar,ni är underbara människor
    Tusen tack till hela eran familj som gör det möjligt för alla att få dela detta med er

Timrå har tagit ett fint initiativ.*L*..fast det inte är mitt favoritlag

Svar på tråden Tilles tråd