Inlägg från: illern i mitt liv |Visa alla inlägg
  • illern i mitt liv

Tilles tråd

Tack Therese för at du orkade starta en ny tråd , Jg hittade inte den gamla och blev helt tokig , men nu hitta jag denna . vill ju så gärna stötta o finnas här för hela er familj nu ,
    Rent ut sagt tyckte jag det var för jävligt att dom stängde den andra tråden , visst regler är regler men detta är skillnad.
    Hoppas Liam får ett toppenkalas och att er dag blir så bra som möjligt.
    Pussa Tille så nätt från mig.

• illern i mitt liv

måste bara önska Tille gonatt och det är jättroligt att han orkat vara med på Liams födelsedag , Nog bästa present han kunde få .Hoppas ni sover gott nu efter en hektisk dag
    tusen kramar .

• illern i mitt liv

Hade jag kunnat hade jag oxå fixat lite bilder , så fina dom är alihopa . enormt vackra .

• illern i mitt liv

God eftermiddag hela famailjen , fick läst dagboken nu och jag säger bara
    JÄVLA TANT!
    Så säger man inte och ni vet så klart bäst om Tille , tydligen fatta tanten trögt.
    Är glad att Tille fick uppleva Liams födelsedag igår och är säkert stolt över det oxå .
    Samtidigt som jag vill han ska somna in på grund av smärta o div så vill man så gärna hoppas på ett mirakel , ni föräldrar är så starka , som har insett verkligheten och tänker på Tilles Bästa .
    Jag vet man måste men.................
    tänker på er varje timme varje min och läser inlägg så fort jag kan..
    pussa Tille så nätt från mig

• illern i mitt liv

Jag satt oxå och undrade vilken form av dem han hade men skönt att du orkade skriva vilken det var Therese "Junktional",
    Hur är det annars med Tille nu?
    många kramar

• illern i mitt liv

Tyckte oxå det var ett taskigt inlägg av 0210........................

• illern i mitt liv

Sov gott kära Tille , hoppas du sussar gott o drömmer vackra drömmar
    nätta pussar på din panna KRAMISAR

• illern i mitt liv

Godmorgon hela familjen , hoppas ni har haft en bra natt .
    läste precis i dagboken och ni är så underbara som orkar dela med er av vardagen till oss andra .
    Hoppas det går bra med badet för kära Tille och att kalaset ska bli fantastisk
    tusen kramar..

• illern i mitt liv

Vilka tappra föräldrar ni är , hoppas ni sover gott alihopa
    tusen kramar.

• illern i mitt liv

Gomorron Tille och familjen , hoppas natten varit bra och att ni får en mysig lördag tillsammans.
    kramisar

Svar på tråden Tilles tråd