• Zaija

Tilles tråd

God Natt Tille hoppas du får sova gott i natt.
    Kramar till hela familjen !

• Zaija

Usch vad ledsen jag blev när jag läste dagboken.Det e klart att ni ska vårda Tille som ni vill,det är ni som vet Tilles bästa och inte någon främmande människa.
    *Kramar*

• Zaija

Gomorron Tille med familj.

Roligt att läsa att ni sovit gott.Hoppas att Tilles bad går bra.

Och att storebror Liam får ett roligt barnkalas.

*Soliga hälsningar från Finland*

• Zaija

Vad roligt att höra att Tille orkade med kalaset!

God Natt, hoppas ni sover gott i natt.

KRAMAR

• Zaija

Tittar in för att säga Gonatt Tille med familj.

Ett ljus brinner för dig i Finland...

Kramar om

• Zaija

Massvis med styrekramar till er....blir så ledsen när jag läste dagboken.Hoppas Tille slipper ha ont.

• Zaija

Gomorron Tille och resten av familjen.

Skönt att läsa att Tille inte har behövt ha ont i natt.
    Måste bara skriva några rader förrän vi åker i väg till Lappland.Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan internet 1 vecka,kommer inte att kunna läsa om Tille varje dag som jag har gjort nu i flera månader.
    Ni är otroligt starka föräldrar och vilken kämpar kille Tille är.Önskar er allt gott.
    *Mångar kramar från mig och min familj*

• Zaija

Vila i Frid, Tille!
    Kommer aldrig någonsin att glömma dina vackra blåa ögon.

Therese,Nicklas,Liam och Dea ni kommer också att finnas i mina tankar varje dag.

Massor av styrkekramar till er !

• Zaija

Gomorron

Jättefina annonser !

Tänker på er alla .

• Zaija

Vad roligt att höra att du nöjd med håret.

Hoppas ni får en bra dag i morgon och att det inte blir allt för jobbigt.Ni kommer att finnas i mina tankar i morgon precis som alla andra dagar.
    Många kramar från andra sidan potten!

• Zaija

Gomorron!

Hoppas ni får en fin dag med era vänner.

Tänker på er!

Kram

• Zaija

Nu har även jag sett på det fina inslaget i TV4 här i Finland

Det var vackert och rörande, en otroligt vacker sång.Vilka otroliga människor ni är som orkar dela med er av detta.

Många kramar !

• Zaija

Hej!

Vill bara önska er en jättehärlig semester i Thailand.Hoppas ni kan njuta av det vackra vädret.Ta väl hand om varandra!

Nu har även jag beställt boken om Tille,vet ju inte om det går när jag bor i Finland men jag hoppas det.

Många kramar från mig!

• Zaija

Gomorron
    Såg er på tv´n i morse.Ni är så otroligt starka.Beundrar er väldigt mycket ! Ska såklart se på Tille i kväll också.

• Zaija

Precis som alla andra skriver såg jag också Tilles resa i går kväll.
    Vilken otroligt fin dokumentär! Tack för att ni vill dela detta med oss andra.
    När jag såg hur Tille tittade på dig Therese med sina vackra blåa ögon orkade jag inte hålla tårarna borta.
    Många varma kramar från andra sidan potten.

• Zaija

Hej Therese!

Vad glad jag blev i dag när posten kom.Äntligen har boken Tille-Lille kommit så i kväll ska jag läsa när ungarna har gått och laggt sig.Det tog ett bra tag innan jag fick den eftersom vi bor i Finland.

Hoppas ni får en jätte rolig bilsemester!

Varma kramar/Louise

Svar på tråden Tilles tråd