Tilles tråd
Knasigochkonstig:
Försöker också hitta det.. Det kanske inte har kommit in än?..
Knasigochkonstig:
Försöker också hitta det.. Det kanske inte har kommit in än?..
Jag kommer in på sidan (tv4) och fram till nyhetsmorgons inslag.
Där börjar tvprogrammen som ska visas idag rullas upp på en film i en ruta och högst uppe på text delen kan man välja olika saker som man vill titta på jag klickar i reportage där, men inslaget om Tille har inte kommit in än. Är det någon som verkligen sett att det har kommit in? Tänkte bara så att man vet om man sitter om gör fel..
Jillsan: Tryck på nyheter så kommer det upp en radda med olika nyhetsprogram att väålja på. Välj nyhetsmorgon och därifrån går du in på "Se inslag från programmet"
Men därifrån kommer inte jag heller vidare.. Det vrekar som att inslaget inte kommit in än...
annca: Kan man välja att se bara delen om Tille? Just nu spelas hela nyhetsmorgons inslag upp här.. Försöker klicka på där det står Tilles resa (55:29) Är det där du klickat? Den knappen vill inte funka för mig.. Kommer inte in där.. det händer ingenting..
PrinsessanCatta: Samma här.. bara trav.. KOmmer inte in på knappen Tilles resa (55:29)
annca: Tack för hjälpen! Försöker ett tag till..
PrinssesanCatta: Nej, det är precis som här, det går inte att spola framåt.. Inslaget om Tille skulle sändas 7.45 tror jag.. Och nyhetsmorgon börjat väl 05.59 så vi får nog vänta ett tag..
annca: Jo precis som här med att den markeras med att bli understryken men sen händer det inget när jag klickar på den.. Mycket skumt..
pofia: Samma sak händer här nu.. Vet inte hur man ska få fram det..
Helena77:
www.tv4.se/nyheter/nyhetsmorgon/
det går bara att länka så långt.. Sen ska man klicka på "Se inslag från programmet"
Men nu kommer det bara upp från Lördagen där.. Jag fattar noll??...