• koje

Tilles tråd

Fjäder lätta pussar på din panna Tille. Och en massa styrke kramar till mamma, pappa och Liam. Vad skönt att du stannade hos de dina över storebrors stora dag.

Jag och min fam beundrar er verkligen.

Och som du skrev Therese. När man går igenom något väldigt jobbigt och svårt så lämnar man inte varann i första taget. Jag vet. Vi fick kämpa för vår sista lillatjej o alla hennes op, men hon är stor nu men ännu inte färdig opererad. Men man blir stark som familj när man går igenom många jobbiga saker.

Styrke kramar ännu en gång till er alla 4.

• koje

Natti natt hela familjen och hoppas att ni får sova riktigt gott och drömma riktigt fina drömmar. Fjäder lätte pussar på din panna Tille lille. Familjens lillehjälte. Och ni resten av familjen en massa styrke kramar till er alla.

Från Peter, Karin Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack.

Ska tända ett ljus för dej och låta det brinna hela natten.

• koje

Satt och tänkte på det innan. För ca en timme sen vem kan någonsin släcka dessa otroligt vackra blå ögon som Tille har. Hela han är vacker.

Vi har varit i Malmö på Mas hela dagen med vår sista tjej. Hon är född med dubbelsidig genomgående LKG och har gått igenom 6 op och i höst ska hon på en ny fick vi reda på idag. Alltid nervöst med op. Men vi fixar det denna gången med.

Har haft Tille i tankarna hela dagen.

Även lillebror Gabriel har varit med hela dagen och nu i kväll så ville jag bara sitta o gosa med honom.

Tille har en sådan otrolig styrka tycker jag, hela han utsrålar något alldeles speciellt.

Hoppas verkligen att ni får en natt till att sova gott på och att ni alla drömmer söta fina drömmar och att Tille inte har ont.

Natti natt och sov gott och dröm sött. Fjäderlätta pussar på Tilles panna och en massa styrkekramar till er andra i familjen.

Från Hela familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky Gabriel Haack

• koje

Hoppas att ni sover fortfarande och får sova ett par timmar till. Och att ni får en jätte fin lördag tillsammans. Tittar in här senare idag. Hej då så länge

• koje

Du Tille lille med de otroligt vackra djupa blå öronen.Det är många små änglar som kommer att hjälpa dej där uppe bland molnen. Du får gärna ta kontakt med min/vår mellersta dotter när du hamnar bland änglarna för hon kan prata med dem där uppe. För din egen skull så hoppas vi att du slipper att lida. Du har otroligt starka föräldrar och syskon. Och du e som enorm stor hjälte fast du är så liten.

Många jätte kramar och fjäder lätta kramar till Dej Tille från oss.

Idag får jag inte mycket gjort sitter mest och läser vad andra skrivit till dej och de dina.

Många kramar från Hela familjen Haack i Skånes Fagerhult

• koje

Du och din familj finns i våra tankar hela tiden.

• koje

Natti natt Tille lille hoppas att du får sova gott när det väl är dags och att du får drömma söta drömmar. Nappen som du har sådan hade vår tjej som är född med LKG. Kanon napp. Som mamma säger den är mycket mjukare än alla andra nappar men sanslöst dyr. Tyvärr. Fjäder lätta pussar på pannan din och en massa fjäder lätta kramar till dej.

Och till dina super starka föräldrar och syskon en massa bamse kramar

Jätte kramar från hela fam Haack i sk.fagerhult som har haft tänt ljus för dej hela dagen och vi låter det brinna för dej och din familj för ni finns i våra tankar hela tiden.

Barnen har sett bilder på dej Tille och de tycker att du är jätte söt. Du ser ut som en liten ängel.

• koje

God Morgon Hela familjen hoppas att ni sovit gott.Hoppas att solen skiner på dej även idag Tille och din familj. Här nere i Skåne är det inget vidare väder men jag hoppas verkligen att solen är hos dej.

Många fjäder lätta godmorgon kramar från hela min familj Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack

• koje

Har precis suttit och läst hela din dagbok Therese. Vilka månader ni har haft.

Och sen läser jag om natten som varit.Stakars Tille man och er andra. Är Dea och Liam hos er nu?

Skickar en massa styrke kramar till er alla.

Många fjäderlätta pussar på Tilles panna och en massa bamse kramar till de starkaste föräldrar jag nog vet och till starka syskon med.

Kram Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky o Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• koje

Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan Tille lille.

Du e så otroligt stark din lilleparvel. Vilken kämpe du är.Så otroligt stark.

Din mamma skriver att kjuset i dina ögon inte finns där längre. Vi tänker på dej och de dina hela tiden.

Sov gott älskade lille gosunge.

Vi har tänt ljus för dej , det gjorde vi redan i morse.

Man vill skriva så mycket men allt stockar sig. Tårarna rinner och jag kan knappt se vad jag skriver.

Du tappre lille man. Så mycket lycka du sprider runt dej ändå.

Sov gott vännen.

Svar på tråden Tilles tråd