Tilles tråd
Lille-Tille, du er verdens tøffeste lille gutt med verdens sterkeste familie! Therese, jeg kan ikke få takket deg nok for at dere deler dette med oss... Dere kommer alltid til å ha en helt spesiell plass i våres hjerter....
Lille-Tille, du er verdens tøffeste lille gutt med verdens sterkeste familie! Therese, jeg kan ikke få takket deg nok for at dere deler dette med oss... Dere kommer alltid til å ha en helt spesiell plass i våres hjerter....
Ønsker dere en fin påskemiddag og en kjempe god påske! Dere er en helt utrolig familie! Ord føles fattige når man skal prøve å beskrive de følelsene man sitter med..... Mange gode og varme tanker til dere alle fra nord-norge!
Sitter her å leser alt det fine som er skrevet...*gråter*..Ville bare innom her og ønske god natt til Tille-lille og hans familie! Tenker på dere hele tiden... Sier det gjerne tusen ganger igjen..Dere er helt utrolige! Sov så godt og drøm så søtt!
Jeg vil bringe deg solen om du blir redd i mørket.
Jeg vil stanse regnet om du trenger å tørke.
Jeg vil fange opp en stjerne for å lyse opp din vei.
Var alt dette mulig ville jeg gjort det for deg!
Jeg ville ha gitt deg rengbuen om dagen din var grå,
jeg ville stoppet tiden så du kunne rekke å forstå,
jeg ville funnet verdens ende var det dit du ville dra,
for alt jeg ønsker i verden er at du skal ha det bra!!
Mange styrke klemmer til dere!
Tenker så mye på dere! Takker igjen for at dere har delt dette med oss! Mange varme tanker og klemmer
Innom for å si at jeg tenker på dere....
Så de fine bildene dere har lagt ut i galleriet..snufs..hvor fin Tille-lille er!!
Mange varme tanker og kram fra Vibeke med familie
For noen fine bilder du har lagt ut på galleriet! Tenker mye på dere og håper dere får en fin lørdagskveld! -klem fra alle oss til alle dere!
Hei dere underbare!
Så innslaget om Tille på nett-TV.... Så sitter jeg her atter engang med tårer i øynene. Vil bare si det igjen og igjen, dere er helt utrolig!
Tenker på dere hver eneste dag!
Takk så mye, Therese,Niklas,Dea og Liam!
Takk for vi fikk ta del i Tilles liv!!
-tusen klemmer og varme tanker-
Tille-min største helt
Hei..
Hva skal man si som ikke allerede er sakt..
Jeg beundrer dere!! Dere står for meg som selve beviset for at kjærlighet er svaret!!
Vil bare dere skal vite at dere har en helt spesiell plass i mitt hjerte!
Varme tanker og klemmer fra Vibeke
Hei, hei!
Så utrolig fine bilder fra Thailand, Therese!
Min eldste datter var i Thailand i januar, hun har bare lyst til å reise tilbake! Hun sa at alle menneskene var utrolig høflige!
Kos dere så mye!
Klem fra Vibeke
Hei!
Velkommen tilbake fra Thailand!
Ville bare si at vi tenker på dere!
Så gøy å lese at Liam ble glad for kortene han fikk!
Gleder meg til å lese hvordan Dea reagerer på sengehimmelen!
Når kommer Dea til dere igjen?
Tusen varme tanker og klemmer til familien kjærlighet!!
Hilsen Vibeke med familie