Tilles tråd
grattis liam på födelsedagen!!!!!
grattis liam på födelsedagen!!!!!
Blev jätte ledsen när jag inte hittade tråden i mina favoriter-(trodde ju något hemskt hade hänt *snyft*hoppas Tille e lite pigg ida på storebrors födelsedag!
gomorgon Tille,hoppas natten har varit bra att dagen blir fin och solen lyser på dig!Kramar från mig och mina 4små troll!
godnatt lille Tille hoppas natten blir bra och att du inte har ont!sov så sött lilla prinsen..mjuka pussar till dig!
så fina bilder på Tille gud så fin han e!
godmorgon lille Tille hoppas dagen blir fin och badet går bra!
godnatt lille Tille lille hoppas natten blir bra för dig...snusar lite på din lilla panna dröm söt
kommer in och snusar försiktigt på Tilles lilla kind!
hur kan han klara sig me så lite vätska?han har väll ätit och druckit så dåligt ett par dagar nu lillen måste ju vara helt utorkad
de sägs att de regnade den dagen du föddes men de va inte regn de va gud som grätt som förlorade sin vackraste ängel och den ängeln va du TILLE!Snart så tar ditt lidande slut och du blir den vackraste ängeln igen!
VI KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG TILLE du har tagit vårt hjärta tom mina pojkar som e 11år och 8år frågar hur du mår lilla vännen!om josefina 2år och tindra snart 5mån kunde prata hade de oxå frågat!
gomorgon lille Tille kämpen!
godnatt Tille hoppas du inte har ont..kramar från oss i skåne--Hoppas du snart får somna in och bli en ängel så du inte har ont mer..Du har så underbara föräldrar och syskon som tar hand om dig..De fick låna dig lilla ängel aldelses för kort tid tyvärr