Tilles tråd
Ett tag var jag riktig bekymrad över att jag inte hittade tråden eftersom ni har blivit en stor del av våran dag. Tack för att den åter nu finns!
Kramar René
Ett tag var jag riktig bekymrad över att jag inte hittade tråden eftersom ni har blivit en stor del av våran dag. Tack för att den åter nu finns!
Kramar René
Hej på Er Therese och Nicklas!
Det värmer i mitt hjärta när jag nu läser att Eran dag förflutit okey. Vi har tänkt på Er så mycket idag, för vad gör man egentligen en sådan här dag då man just mist det allra finaste man har?
Nu är Ni de raraste och finaste bland människor jag vet. Ni har gjort så mycket under de här månaderna som Ni haft Tille, så ofantligt mycket som Ni delat med Er till så många. Allt detta har Ni gjort på ett sådant ödmjukt och fint sätt och det har verkligen satt sina spår över hela landet. Många har här tidigare sagt att dom aldrig kommer att glömma... och det är precis så det är. Jag och min familj har fått den stora äran att få följa med en liten bit på Er resa, en resa som varit allt annat än lätt. En resa som många säkert inte ens skulle vilja drömma om på natten.
Det finns så väldigt mycket jag skulle vilja säga mer, men nu ska jag inte uppehålla Er vid mina ord allt för länge... utan bara önska Er en lugn och fin kväll och hoppas att Ni får många många fina stunder tillsammans. Det finns nu en stjärna på himlen som lyser alldeles specielt extra mycket för Er.
Stora Kramar
från
René