Tilles tråd
Ska tända ett ljus och tänka på Tille ikväll kl 21.00, hoppas alla andra göra det också...
Ska tända ett ljus och tänka på Tille ikväll kl 21.00, hoppas alla andra göra det också...
Nu brinner ljuset för Tille i fönstret. Ni verkar så lugn och det är nog precis vad Tille behöver, lugn och ro...
Det måste vara oerhört svårt att vara så osjälviska som ni är. Men det är skönt att veta att ni i alla lägen tänker på vad som är bäst för Lilleman. Om er önskan är att han ska få somna in så är det också min. Jag förstår i alla fall varför Tille valde er att ha i sitt liv...
Många många kramar och tankar till er och till Lilleman.
Ditt hjärta blommar
känn doften av liv.
Du är större än du någonsin tror.
Lilla Tille vad du berör. Jag hoppas och tror att du kan känna alla fina tankar och kramar människor vill ge dig. Alla vill dig väl, inte minst din mamma och pappa.
Jag tror att hon menade att alla tar upp bla. vad dendär kvinnnan sa i telefonen. Nu släpper vi henne. Inget att ödsla energi och tankar på...
Det känns så skönt när du skriver att han inte verkar ha ont. Det känns lite lättare då.
Peda;Jag tror att du hörde om kvinnan som ringde till Therese. Någon på tråden skrev sedan att det är förjävligt att någon försöker tjäna pengar i denna stund, sedan kan allt har förvrängts...???
Hur stor är sannolikheten att ett ev syskon till Tille får EB?
Godnatt min nyfunne vän, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och mina tankar. Du är en stor, liten hjälte. Var inte rädd...
/Elin
När du är trött, du vill fly och oron viskar att din dag ska aldrig gry.
Jag är hos dig, känn handen kring din hand. Va stilla var ej rädd
som en bro över mörka vatten ska jag bära dig.
När skuggan faller kall där du går fram, när fågeln inte längre syns och solen dör
jag tänder ljus jag tänder himlens ljus. Var trygg och tro på mig
Styr mor havet nu, segla bort, nu är din korta stund det liv du väntat på,
följ vågens väg se djupen skrämmer ej, för jag är här hos dig
som en bro över mörka vatten ska jag bära dig,