Inlägg från: solrosen74 |Visa alla inlägg
  • solrosen74

Tilles tråd

Oj hjärtat flög upp i halsgropen när jag såg att tråden var borta.
    Tack för att du startat en ny Therese.
    Har precis varit hos tandläkaren som jag avskyr, men så tänkte jag på Tille och då kändes det som han gav mig styrka.Tack Tille

Kramar Åsa

• solrosen74

Godnatt lilla hjärtegrynet nu har du uppfyllt storebrors önskan.Hoppas du får slumra in utan plågor lille vän.
    Godnatt Therese Niklas och Liam ni finns i mina tankar.

• solrosen74

Godmorron Tille hoppas du och din familj sovit gott i natt.
    Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner på er lika fint som den gör här.

Kram Åsa

• solrosen74

Godnatt lilla Tille och din underbara familj.Ännu en dag har du förgyllt våra liv.Tack för att du finns.

• solrosen74

pussgurka tyckte det var en otroligt fin dikt.
    Nu brinner vårt ljus för Tille och hans familj här hemma hos oss.

• solrosen74

Godmorron Du Lilla kämpe
    godmorron Therese Nicklas Och Liam.

Ha en bra dag.

• solrosen74

Lycka till med badet lilla vännen och jag hoppas att du är pigg så du orkar vara med på Liams kalas i kväll.

Kramar till er alla .

• solrosen74

Ska snart åka till min syster där ska det bli kalas för henne och min Simon.
    Mina tankar kommer dock att finnas hos Tille och självklart hos Liam som jag hoppas får det jättemysigt i kväll.Kommer självfallet titta in här det första ja gör när ja kommer hem.

Föräldrar väljer inte sina barn det är barnen som väljer föräldrarna.I det här fallet är det uppenbart att han valde en familj så fylld av kärlek och värme.När Tille lämnar jordelivet kommer änglarna stå med öppna armar och välkommna honom.

Vi ses i Nangijala lille vännen

• solrosen74

Godnatt lilla hjärtegrynet sov i ro.
    Godnatt mamma pappa och Liam,ni starka älskvärda underbara människor,

Sov så gott.

• solrosen74

Godmorron Tille och Familjen
    Hoppas natten varit lugn och att dagen blir fylld av solsken.

Svar på tråden Tilles tråd