Tilles tråd
Gratta Liam från oss och krama Tille så mycket. vad kul att han orkade med Liams födelsedag.
Kram
Gratta Liam från oss och krama Tille så mycket. vad kul att han orkade med Liams födelsedag.
Kram
Önskar er alla god natt.
Dröm sött Tille lille. Hörde på radion låten Open door med Bodies Without Organs. När refrängen kom så tänkte jag genast på er (tänker i och för sig på er nästan hela tiden i alla fall)
Här är en liten bit av texten:
I've heard a lot of songs that were sung out of tune
But I learned to find the heart hidden deep in the dunes
It brings it to the fore what it means to be there
When I hang on the core I've got music to share
Coming from above coming from afar
Coming from within is the voice of my heart
Heaven's got an open door tonight
We have found the time to get it right
I used to have a dream gonna fly like a bird
Where I traveled way beyond of my own little world
Now I found the place I can spread out my wings
Keep on searching for the space I can rule like a king
Kram på er
Gomorron, hoppas att ni får en fin dag. Tänker på er.
Kram
Säger bara go natt. Dröm sött hela familjen.
Kram
Önskar er en bra natt, go natt och dröm sött.
Tänker på er
Godmorgon Tille med familj, hoppas att ni får en bra dag och att ni får bra väder så ni kanske kan gå ut en liten stund.
Tittar in lite senare för att se hur natten har varit för lille Tille, men jag hoppas att den har varit bra
Kram
Go morgon på er, va inne och läste dagboken och blir så ledsen. Men det är väl dags för lilla Tille att släppa taget nu, han har gjort sitt här hos oss. Tänk vad mycket han har hunnit uträtta på sin korta tid här, det är helt otroligt.
Även fast det inte är natt nu så skriver jag: Dröm sött Tille
Många kramar till hela familjen
God natt på er och dröm sött. Hoppas att denna natt blir lite bättre än den förra. Har också frågat mig hur grym en sjukdom kan vara, precis som ni har gjort. Hoppas bara att han inte behöver ha ont och att han får somna in snart. Han har redan visat vilken liten kämpe han är.
Styrkekramar till er
God morgon på er, önskar er en bra dag.
Kikar in lite senare igen
Kramizar
Go natt Tille, försök att sova ordentligt nu. Det blir bättre på andra sidan och du kommer att möta din familj igen så småningom, inte nu men senare. Du behöver inte stanna kvar längre, du har fått ett ok att det är dags för dig att genomföra en annan resa än den du färdas på nu.
Therese med familj, jag beundrar er styrka och det är det nog många som gör
Kram på er, tänker mycket på er