Inlägg från: Henny fra Norge |Visa alla inlägg
  • Henny fra Norge

Tilles tråd

Kjære Therese med familj.
    Jeg har fulgt deres dagbok siden den ble kjent i VG her i Norge, og aldri har noens historie berørt meg som deres.
    Jeg har kjent på et helt spekter av følelser, og er dypt imponert over hvordan dere så levende og ærlig har kunnet fortelle om deres situasjon. Du og Nicklas må være perfekte for hverandre, som gir hverandre slik styrke som dere helt tydelig gjør. Det er ikke svårt å se hvor deres lille Tille fikk sin kampvilje fra! Dere er en inspirasjon for alle par og foreldre - måtte bare mange flere vært som dere. Han var så vakker, deres lille prins. Slike blåe fine øyne, så fulle av visdom.. Jeg er sikker på at deres historie har lært så mange andre om kjærlighet, styrke, mot og sorg. Og storebror Liam, hvilken fin kille han er, og han kunne bare taklet allting så bra fordi han har en pappa og en Therese som dere! Dere er fantastiske. Tusen tusen takk for at dere har delt deres historie med oss. Tusen tusen takk for at dere har lært oss så mye om livet, og om hvor sårbare, men likevel så sterke vi er..
    Nå kommer en tøff tid, og sorgen kommer til å sitte i kroppen lenge. Vit at vi er mange som aldri glemmer det inntrykk dere har gjort, og som sender styrke så lenge dere behøver. Håper det kjenns godt for dere.
    Jeg håper og ønsker fra dypet av mitt hjerte, at dere en dag der fremme, skal få oppleve den gleden av å se et felles barn komme til og vokse opp.
    Måtte deres vei styrkes av det dere har opplevd sammen, måtte deres fremtid være badet i lykke og kjærlighet.
    Man skulle så gjerne ville krama om er!
    Alle mine tanker til dere.

" Ord forteller så lite, tomheten blir så stor,
    en vanskelig verden skal vite, du satte så dype spor.
    Livet er tungt å bære, vi mennesker er så små,
    noen er større enn andre, og blant dem vil dere alltid stå."

En stor varm god bamsekram fra fam Henny i Norge.

En liten fråga til slutt: Vi er mange i Norge som har fulgt dere, og det er sikkert flere en meg som undrer hvordan man kan få kjøpt Tilles bok her i Norge?
    Takk for svar.

• Henny fra Norge

Hej Therese, Nicklas, Dea og Liam.
    Titter inn for å ønske det beste for morgendagen, det blir nok en vakker sermoni.Høres utrolig fint ut med ballongene.
    Jeg tror det er som Magnus på Hemgårn sier; han sitter nok ved regnbuens ende, eran lille elskling.
    Ta hand om hverandre i morgen, håper dere kan kjenne alle våre gode tanker.

Goda styrkekramar

• Henny fra Norge

Hej Therese med familj.
    Virkelig flotte bilder fra Tilles cermoni, så fint dere hadde ordnet med minnebordet.
    Skjønt å høre at dere koser dere sammen, og gjør morsomme saker som det ikke har fantes rom for tidligere.
    Tenker på dere, og ønsker lykke til med morgendagen.
    Kramar

• Henny fra Norge

Kjære hele familjen.
    Ville bare si at Tilles sang var nydelig.. og sende en god nattakram.
    Tenker på dere

• Henny fra Norge

Therese og Nicklas...Hvilket sterkt innslag på TV, det var fint å se dere "live" - få røst på ansiktene...også lille Tille-vennen...åh for noen vakre øyne, de er bunnløse, så dype og fulle av sjel. Fascinerende, noe av det vakreste jeg har sett... Dere må være så stolte!!
    Finner ikke ord..dere er så sterke som klarer å gi så mye når dere selv har mistet så mye..
    Jeg håper at mange barn får oppleve lykken av å ha dere som foreldre!
    Ønsker god natt, og håper solen skinner på dere i morgen.
    Många kramisar

• Henny fra Norge

Førevigt tacksam: Skillnaden er at her i Tilles tråd sparas alla innlegg,gjesteboken inneholder bare 10 sidor, efter det bortraderas innleggen.
    Håper du forsto min svorska..hehe

• Henny fra Norge

Hei Therese,
    Gud vad du er god med Liam..hvilken bonusmamma!!
    Ønsker en god kveld til hele familjen.
    Tenker på dere.
    Kramisar

• Henny fra Norge

Hej Therese og Nicklas.
    Titter bare inn for å ønske dere en god natt, og en trygg og fin reise til Thailand. Thailand er leendets land, det kommer dere til å få merke. Kos dere masse, og ta vare på hverandre!
    Sawasdee kah
    Kramisar Henny

• Henny fra Norge

Mia: Var det inte 20kr for pinsen? Jo, jag tror det.
    Henny

• Henny fra Norge

Hej Therese og Nicklas, så deilig å høre at dere koser dere i varmen, det trenger dere virkelig.
    Sender mange varme tanker fra kalde Norge.
    Ha en fortsatt fantastisk semester - gleder oss til å se korten.
    Kram, kram / Henny

• Henny fra Norge

Kjære Therese (og alle svenske mammaer her på fl)
    Grattis på morsdagen!
    StOr klem

• Henny fra Norge

Kjære, kjære Therese!
    Ord blir små, derfor sender jeg deg bare en stOr stOr kram når du idag er ledsen.
    Håper morgendagen bringer et lysere sinn.
    Sov så gott i natt hele familien.
    Tenker på dere ofte.
    (((Styrkekram)))

• Henny fra Norge

God morgen,
    titter bare innom for å ønske en bedre dag enn i går.
    Lykke til med vårruset i eftermiddag!!
    Kramisar

• Henny fra Norge

God morgen,
    beklager sånne uttalelser som man kunne lese i går.
    Hva vet man vel om kjærlighet og sorg, ja - om livet når man er 19 år?
    Skjønt at dere ikke tar til dere slikt tull.
    Ville bare sende en varm solskinnstanke fra en familie som i alle fall bryr seg.
    Ha en underbar dag!
    ((((kramisar))))

• Henny fra Norge

Innom bare for å ønske en fin kveld og en god natts søvn, det virker dere behøve nu.
    Tenker på dere.
    ((((( )))))

• Henny fra Norge

Hej, hej og god morgon.
    Ønskar en bra dag for hele familjen.
    Grattis på svenska flaggans dag!
    Vet at ni inte er like tokiga som oss norrbaggare på nationaldagen, men endå)
    Kramisar (((( ))))

• Henny fra Norge

god morgon, god morgon.
    Kikar inn og ønsker en underbar dag i solen.
    Vad utroligt herligt med sommarlåv Liam!
    Kram från Norge

• Henny fra Norge

Hej Therese og Nicklas.
    Ville bare ønske en god natt,det er noe spesielt med lyse sommernetter. Ønsker gode drømmer, og en underbar dag i morgon.
    Tenker på dere, dere bare fortsetter å gjøre et enormt inntrykk!
    Kram på er!
    Från et soligt Norge

• Henny fra Norge

Hej och hå!
    Kikar in en sväng och önsker trevlig söndagskväll!
    Tänker på er.
    Kramisar

• Henny fra Norge

Therese - lycka till på jobbet i morgon. Sköt om dig och
    ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram på er
    Henny

Svar på tråden Tilles tråd