Tilles tråd
Kjære Therese med familj.
Jeg har fulgt deres dagbok siden den ble kjent i VG her i Norge, og aldri har noens historie berørt meg som deres.
Jeg har kjent på et helt spekter av følelser, og er dypt imponert over hvordan dere så levende og ærlig har kunnet fortelle om deres situasjon. Du og Nicklas må være perfekte for hverandre, som gir hverandre slik styrke som dere helt tydelig gjør. Det er ikke svårt å se hvor deres lille Tille fikk sin kampvilje fra! Dere er en inspirasjon for alle par og foreldre - måtte bare mange flere vært som dere. Han var så vakker, deres lille prins. Slike blåe fine øyne, så fulle av visdom.. Jeg er sikker på at deres historie har lært så mange andre om kjærlighet, styrke, mot og sorg. Og storebror Liam, hvilken fin kille han er, og han kunne bare taklet allting så bra fordi han har en pappa og en Therese som dere! Dere er fantastiske. Tusen tusen takk for at dere har delt deres historie med oss. Tusen tusen takk for at dere har lært oss så mye om livet, og om hvor sårbare, men likevel så sterke vi er..
Nå kommer en tøff tid, og sorgen kommer til å sitte i kroppen lenge. Vit at vi er mange som aldri glemmer det inntrykk dere har gjort, og som sender styrke så lenge dere behøver. Håper det kjenns godt for dere.
Jeg håper og ønsker fra dypet av mitt hjerte, at dere en dag der fremme, skal få oppleve den gleden av å se et felles barn komme til og vokse opp.
Måtte deres vei styrkes av det dere har opplevd sammen, måtte deres fremtid være badet i lykke og kjærlighet.
Man skulle så gjerne ville krama om er!
Alle mine tanker til dere.
" Ord forteller så lite, tomheten blir så stor,
en vanskelig verden skal vite, du satte så dype spor.
Livet er tungt å bære, vi mennesker er så små,
noen er større enn andre, og blant dem vil dere alltid stå."
En stor varm god bamsekram fra fam Henny i Norge.
En liten fråga til slutt: Vi er mange i Norge som har fulgt dere, og det er sikkert flere en meg som undrer hvordan man kan få kjøpt Tilles bok her i Norge?
Takk for svar.