Tilles tråd
Det tog en stund att ladda iofs.
Hmmm... Mysko. Funkar utmärkt här.
Jag drar musen ner över texten "Tilles resa" i listan av programinslag, så markeras den med att bli understuruken, och så klickar jag på den så kommer den upp i mediaspelarrutan till vänster...
www.tv4.se
Se Program-> Nyhetsmorgon
Längst till höger på sidan: "Se inslag från programmet"
Skumt.
Jag har ett fönster öppet med Nyhetmorgon 2006-05-24,
men när jag gör om samma procedur som när jag fick upp det blir det som du påpekar lördagen den 15e...
Mycket skumt!
Så det har blivit en liten kattstumpa! Så mysigt!
Tyvärr kan int vi heller ha katt, då maken är rättså allergisk, men vi passar ändå båda två på att gosa när tillfälle ges!
Nu har jag förresten alldeles nyss beställt Tille Lille-boken från Exlibris! Spännande!
Tillekompisen, jag har inte skrivit på några dagar nu. Har varit hos Mathildas farmor över helgen. Oj vad hon har busat runt där! Och så kom ju kusinen också! Så båda små tjejerna har rasat runt och sparkat boll och kört med dockvagnar och jag vet inte allt!
Har ni sparkar boll där uppe på ängarna? Säkert! Det är ju en av de saker små busisar gör! Se bara till att inte sparka över kanten bara! Men tänk vad förvånad den skulle bli som skulle få en änglafotboll i skllen!
Vad ska ni göra idag då? Du kan ju tipsa dina fjärilskompisar om att smultronblommen nog är jättesmaskig just nu!
Men ta nu och drick upp morrronchokladen och ge er ut i solen för nya lekar, så höer vi ikväll kompis!
Dunpuss
ankkompisen
Förresten, Tillekillen... I onsdags när du var på TV var Mathildas pappa tvungen att jobba över. Jag har bett att få programmet inspelat på jobbet, för när han kom hem var han lite ledsen över att han inte kunnat se det. Han vill ju så gärna veta vem den där lille pojken jag engarerat mig så över verkligen är... Så nånn kväll när Mathilda gått och lagt sig ska vi titta på dig igen, lille vän!
Och jag har ritat en hel massa bilder nu! Blocket ligger på matsalsbordet, så om du vill kika så varsågod!
Fler dunpussar!
ankkompisen
Ååååååå! Så sööööt liten kissemissa!
Förstår att det känns som en motgång just nu, att när man ställt in sig på något så "blir man motarbetad" genom att behöva vänta över hela sommaren!
Och avslaget på bygglovet var väl en droppe för myckat kanske..
Tycker det låter som en bra plan med varm choklad och soffmys!
Hoppas ni kan få till en liten bebis till snart snart därefter i september iaf!
Stor kram!
Tillekillen, tänk vad busigt väder ni fixat åt oss idag! Ena stunden ösregn, andra strålande sol!
Du hoppas väl också på ett litet syskon snart, eller hur? Någon att vara "personlig skyddsängel" för! Kunna fixa mysiga drömmar för, och lära en massa bus i sömnen! Nu får du i hela sommaren på dig att planera en massa kul innan liten kan tänkas vara på väg! Vi får se det så.
Vad tänker ni hitta på idag då? En dag med ömsom sol ömsom regn? Vad gör man då, tro?
Nej, kompis, nu måste jag jobba! Jag vinkar ikväll!
Dunpuss!