• HeWe

Tilles tråd

Hej hej gooa vännerna...

De låter ju skoj att få gå på film me grabbarna...jo, visst e de skoj när de får intressen som man själv kan vara me på...åsså lite action..X-man, säkert jättebra.
    Vi får väl säkert en rapport sen hur den var..

Kan förstå att de revs upp endel starka minnen när ni var å träffade Lille Berats pappa....allt har ju hänt på såå kort tid...såå mycket å såna jobbiga saker.

Dehär med att uppdatera bloggen, Therese...Jag hoppas att du inte känner nåt tvång från vår sida att bloggen ska vara uppdaterad varje dag...vi tycker nog alla att ni gett av er själva sååå Otroligt mycket som ni redan gjort...men jag förstår att de kan kännas som lite terapi att kunna gå tillbax å kolla hur du mådde å hur allt var vid den här tidpunkten...Men för vår del ska du inte känna dej tvingad att skriva Varje dag iaf...du har Nog säkert fullt upp men dina tankar å känslor, å sen hinna me dej själv å familjen...Du har gjort allt såååå bra..å Nicklas me...helt otroligt.

Hoppas nu att ni får en fiiiin kväll...me film å goo middag med trevliga vänner så rara...Kramar så gooa och tankar så varma skickar jag till er...myz å kramaz nu ikväll..kramar till Liam å Dea åsså...LilleTillemann, alla mina slängpuzzar till dej min vän....Kram från Er vän...Tillemanns vän...Helén i Piteå.
  • HeWe
    Nu vill jag bara önska er gooafina familjen en riktigt goo  å fin natt...sussa sött..hoppas morgondagen bjuder på nåt fint å skoj...
    Världens största å varmaste kramar å tankar till er alla inatt...tänker på er...

Tillemann...min lilla gooe vän...sussa sött..kramas med din vän...busa å var glad som barn ska göra...Vi hörs imorgon...nu e de nattinatti...kram Er vän..Tillemanns vän...SagoTanten Helén.
  • HeWe
    Nu är de dags för Tilles Resa igen...

Jag tänder ett ljus å tänker på dej min vän....kram din vän Helén...
  • HeWe
    Hejhej...Önskar er lycka till på Tema-Middagen...blir säääkert smarrigt!
    Ha en fin kväll...hoppas ert väder är bättre än här..tur att man inte behöver ut idag...Kram på er...

Tillemann...Du höll väl koll på mammaMys å TigernLiam ute i spåret idag...För du såg väl några som hoppade grodhopp eller gjorde utfallssteg eller så...hihi...jaa,då var de dom. Nu kommer de kanske å få en massa ömma muskler imorgon, helst bakom låren å vaderna...tror du att de kommer att ha dragningar i vad-senorna i natt...usch, usch...inte så läckert...Men förresten...din gooa mamma är så tränad så hon klarar de där såå bra. Åsså Liam..han är ju kung i spåret..inget sånt biter ju på honom..eller hur?
    Jaa, å nu har jag ju sett dej på Tv:n igen...söta, vackra lilla Änglabarn...jag gråter lika mycket denna gång...sååå otroligt fin å goo du är å var...
    Kramar så varma till dej min vän..å slängpuzzarna är dina...tänker på dej såå mycket...varje dag..jämt! Kram Din Vän å SagoTant..Helén.

Många styrkekramar så varma till mammaMyz, pappaGoooz, TigernLiam å SessanDea me...ha en jättefin kväll..myz å ha de gott i vänners sällskap...kram Er vän..Tilles Vän...Helén.
  • HeWe
    Halloj....Men Therese då..har du blivit en riktig nattuggal...men visst e de kul å hohoa på natta när andra sover...hahaha. Å Nicklas som är ute å kutar när andra sover..jaa, han e hurtig han..men de var ju även du å Liam..strongt av er..oj, vad anfådd jag helt plötsligt kände mej, pust å flås...hihi.
    Du får väl ta igen dej snart...du verkar ju ha fullt upp jämt.

Så jag e inte helt ensam utan att ha skaffat examenskläder...först jag, sen Fightclub åsså nu du, Therese...men då kan ja ju vara lugn...men de blir väl värsta skapelsen av de som är utplockat i butikerna, kanske. Inte lätt me tonårstjejer som är liiiiite kräsna ibland.

Nu vill jag bara önska er en superduperfin dag, å hoppas ni får trevligt med vårdpersonalen...det blir nog ett fint avslut på de hela...å mycket fina glädjestundder me Tillemann ni å dom haft tillsammans, å massor me värme.
    Åååå, så gott me smörgåstårta...de lät ju supergott..mums.

Å TigernLiam..lycka till me examenskläderna...jag vet att de inte e lätt å hitta när man, som vi är i sista minuten...
    Ha de bra..massvis me varma kramar å tankar till er...slängpussarna till Tillemann..vännen...från er vän Helén.

• HeWe
    Nu vill jag bara önska er en superfin å goo natt...mången kram å myz för er allihopa...
    Så trevligt med allt främmande idag..få ett litet avslut på all hjälp från vården som ni haft...en fin stund me de duktiga laget som hjälpt er me Tillemann..
    Nu blev väl gooeLiam såå fin när han fick nya kläder...de är alltid såå kul för dom när de fått nåt nytt...då lyser de alltid upp som en sol, alla gooa barnen.
    Och de måste kännas skönt nu för honom å Dea när de snart e sommarlov..härligt.
    Ha nu en goo å fin natt..kramar i massor å tankar såå varma till er gooa familjen..Tillemann...mina snuzningsgooisar till dej vännen..kram Er vän..Tillemanns Vän..Helén.
  • HeWe
    Hej å gomorron lilla rara familjen.

Hoppas ni får en trevlig nationaldag, om än vädret inte är de bästa...det är det inte här heller...tyvärr...men de finns ju kärlek å värme inombords iaf.
    Lycka till med springandet å biobesöket, den är nog bra den filmen.
    Tur de är lätt å locka me barnen, allt för en glass eller så..haha..han e för goo TigernLiam..
    Ha nu en fin dag, denna Svenska Nationaldag...vi tänker på er..å sänder kramar i massvis å tankarna så varma...Ni är såå otroligt stronga..
    Slängpussisarna ska ju givetvis Tillemann få, han är alltid i mitt hjärta å i mina tankar..alltid..kram från er vän å Tillemanns vän Helén.
  • HeWe
    Nu e de bara å önska er alla en supergooo natt..kram på er..å rare fine Tillemann..tänker på dig..vi hörs imorrn...kram Helén.
  • HeWe
    Hejhej gooe vännen Tillemann...
    Å tack för en strålande dag me en vacker sol å klarblå himmel...du ser verkligen till så att de blir fint lagom till examen...hoppas att de kära hemma i Sundsvall me får ta del av dina strålar från ovan nu inför Liams stora dag.

Vad händer där uppe bland molnen i Nangijala..mycket bus å hoppande på fluffiga kuddar...de låter såå härligt..Nu blommar väl sommarängen för fullt..jag kan se alla småtrollen å småänglarna som hoppar å springer bland blommor å blader...på ängar så vackra som bara i fantasin...
    En riktig sommarlovs-bild...kan de bli bättre...

De var ju ett bra tag sen vi var på något äventyr grabben...men vet du...
    jag har varit idag på körlektion med min stora flicka...hon ska ta körkortet snart..å jag fick följa med henne i bilen...de var spännande må du tro...
    Idag fick hon öva start i backe..och vända i korsning...å de klarade hon galant...ja må då säga...ni barn å ungdomar..ni lär er då sååå snabbt..
    Men jag har en liten aning om att du kollade till henne, va?...De kändes så...
    Du var nog me på ett hörn du me. Jag såg en liten spjuver sticka fram sin lilla gooa näsa i backspegeln...hihi.
    Åsså händer en till fin sak idag...jag har äntligen fått hem mitt nya kylskåp...visst e de tråkigt för en liten gooKille, men jag har ju längtat såå, å jag som bara haft en liten kyl, nu kommer de att eka i den stora kylen...men ååå, så mycket gott jag ska rymma däri nu...

Hur tycker du att "lilla runda gubben" sköter sig då? E de du som får kolla till honom eller...du kan tala om för honom att jag ska fara å kolla till blommorna "hemma hos" honom idag.. jag å mamma...de e såå vackert där ute..säg de åt honom...han behöver inte vara orolig över blommorna..
    Åsså har jag ju köpt fina "blåååa" blommor till din å pappas rabatt...blåa för dina gooa fina ögon..å pappa vill nog ha gula, så de ska han få..

Nu kan du väl se till så att vi får behålla värmen å solen i några dagar iaf...jag kan dela me din familj...de vet du...jag e inte "knusslig"..som Pippi säger...
    Ha nu en fin dag me dina gooa vänner, på den fina ängen bland alla fina vallmon, prästkragar å blååååklockor...ååå, så vackert..
    Kramar om dej sååå mjukt...en goo snusning på din kind min vän..kram Helén.

Åsså vill ja skicka en liten hälsning till mammaMyz å pappaGooos, TigernLiam å SessanDea me...hoppas er dag blir bra, och att ni får ta del av denna fina solen..nu har ni ju haft blåst så länge..så ni kan nog behöva få lite värme ni me... Lycka till me allt ni gör idag å alltid...tänker på er...Kram Helén.
  • HeWe
    Nessie72

Såå gulligt av din lille gooe grabb..å en väldigt fin student-present...förstår att hon blev stolt över att få en sån fin fjärilspins...kram Helén.
Svar på tråden Tilles tråd