Tilles tråd
Hej hej gooa vännerna...De låter ju skoj att få gå på film me grabbarna...jo, visst e de skoj när de får intressen som man själv kan vara me på...åsså lite action..X-man, säkert jättebra.
Vi får väl säkert en rapport sen hur den var..
Kan förstå att de revs upp endel starka minnen när ni var å träffade Lille Berats pappa....allt har ju hänt på såå kort tid...såå mycket å såna jobbiga saker.
Dehär med att uppdatera bloggen, Therese...Jag hoppas att du inte känner nåt tvång från vår sida att bloggen ska vara uppdaterad varje dag...vi tycker nog alla att ni gett av er själva sååå Otroligt mycket som ni redan gjort...men jag förstår att de kan kännas som lite terapi att kunna gå tillbax å kolla hur du mådde å hur allt var vid den här tidpunkten...Men för vår del ska du inte känna dej tvingad att skriva Varje dag iaf...du har Nog säkert fullt upp men dina tankar å känslor, å sen hinna me dej själv å familjen...Du har gjort allt såååå bra..å Nicklas me...helt otroligt.
Hoppas nu att ni får en fiiiin kväll...me film å goo middag med trevliga vänner så rara...Kramar så gooa och tankar så varma skickar jag till er...myz å kramaz nu ikväll..kramar till Liam å Dea åsså...LilleTillemann, alla mina slängpuzzar till dej min vän....Kram från Er vän...Tillemanns vän...Helén i Piteå.